Facebook data

1
Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart
#64281 Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Fluff_Flumm
graphgraph

Ska köpa mig en våtdräkt för att surfa kalla sverige under höst och vår. Kommer behöva en 6/5/4 antar jag med huva. Vad hittar jag en bra sådan dräkt till ett bra pris.

MVH Fluff_Flumm:)

Logga in för att svara
#64289 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Depontes surfshop på Söder!

Logga in för att svara
#64295 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Fluff_Flumm
graphgraph

35 mil åktur.. va gör man inte för surf tro.....

Logga in för att svara
#64296 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Mja. Men vart bor du då?

Logga in för att svara
#64340 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Fluff_Flumm skrev:
Ska köpa mig en våtdräkt för att surfa kalla sverige under höst och vår. Kommer behöva en 6/5/4 antar jag med huva. Vad hittar jag en bra sådan dräkt till ett bra pris.

MVH Fluff_Flumm:)

Ja, fan vad kallt i vattnet det börjar bli nu...

Logga in för att svara
#64350 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

du vill ha en 6 5 4. sveriges bästa surfaffär heter 6/5/4 och ligger korsning Åsögatan/Nytorgsgatan i Stockholm. Grymt utbud å nirre som jobbar där kommer göra dig sjukt nöjd!

Logga in för att svara
#64353 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

porra skrev:
du vill ha en 6 5 4. sveriges bästa surfaffär heter 6/5/4 och ligger korsning Åsögatan/Nytorgsgatan i Stockholm. Grymt utbud å nirre som jobbar där kommer göra dig sjukt nöjd!

Nu blir jag väldigt misstänksam... Du kallar dig Porra... Du säger att Nirre kommer att göra honom "sjukt nöjd".... I rest my case...

Logga in för att svara
#64354 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

AFTONBLADET:

Förtäckt bordell i surfshop sprängd!
6/5/4 visade sig inte syfta på en våtdräkt för surfare utan för olika längder på penisar tillhörande bordellens arbetstagare från....äääää....

nja....

skojeri skojera HAHAHAHAHAHAHA ( nervöst skratt)

Logga in för att svara
#64359 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

www.depontes.se

Check it out. Går säkerligen att beställa ner grejjorna.

Logga in för att svara
#64360 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Eller upp

Logga in för att svara
#64361 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

njae nirre har inget med bordellen att göra. det är mitt ansvarsområde... enbart en random grej att hans namn skulle kunna passa in i min buissnes

Logga in för att svara
#64417 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Jag får väl säga ohana.se!! Andreas gav mig sjukt bra service när jag letade efter en Xcel 654 i XLT när jag ringt runt till hela Europa så fixade han en..

Logga in för att svara
#64432 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 0

Bacca
graphgraph

www.cleanlinesurf.com

Dom skriver ner priset på varan så man slipper tull och moms.
Funkade bra när vi köpte..

Logga in för att svara
#64456 Svar: Dags för ny vinterdräkt 6/5/4,hodd Köpa vart 15 år, 10 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Moms och tull kan man åka på ändå, dessutom har de haft sjukt mycket problem kort-nr som kommit i fel händer. Tänk på att priset ökar +25% om den fastnar i tullen.

Bra dräkt är utan tvivel Xcel, kör själv numera på en West, lite svår att få av sig och drar lite över höger axel, men minst lika smidig och varm som Xcel. Själv sugen på en Rhino, oftast lite billigare också.

Om du inte är jätte-frusen, satsa på en 5/4/3 och kör med värmebälte och väst under de svinkalla vintermånaderna. Tror väl inte någon har fått in 09/10 modeller än, levereras väl först aug/sep, men kolla vad Backdoor har på G, www.backdoor.se

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!