goddag!!
Så nu har man fått sig en rejäl dos av rock and roll igen efter fem dagar på Hultan med mycket, mycket fint! Nu behöver man få sig en dos surf...Ju jag undrar om det är någon som är på väg ner mot kontinenten och tänker passera dessa krokar? Då biarritz/Hossegor/norra spanien. Jag är väldigt liten och har endast en backpack med mig (kanske en liten påse med resemat...

).
Brädan befinner sig redan därnere tillika surfsugen vän som kräver att man kommer ner genast, så med andra ord tar jag ingen plats. Jag finns att hämta i Malmö eller lund. Passa på att spara en slant i soppa vägtullar och få ett trevligt sällskap. Tyvärr kan jag inte köra bil eftersom alla pengar mamma gav mig för att ta körkort tog jag och drog till Florida i ett halvår..JA så kan det va. Men jag har en mycket bra musiksmak och massor med surfäventyr att berätta. Så ja...svara gärna!!
Erika
ps.går också bra att tipsa om billiga resor till Biarrtiz/san sebastian/bourdeux eftersom jag tittade nyss o billigast låg nu på 5500 riksdaler.ds