Facebook data

1
DESPERAT!! Skåneland-Birran asap
#64467 DESPERAT!! Skåneland-Birran asap 15 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

goddag!!

Så nu har man fått sig en rejäl dos av rock and roll igen efter fem dagar på Hultan med mycket, mycket fint! Nu behöver man få sig en dos surf...Ju jag undrar om det är någon som är på väg ner mot kontinenten och tänker passera dessa krokar? Då biarritz/Hossegor/norra spanien. Jag är väldigt liten och har endast en backpack med mig (kanske en liten påse med resemat... ).

Brädan befinner sig redan därnere tillika surfsugen vän som kräver att man kommer ner genast, så med andra ord tar jag ingen plats. Jag finns att hämta i Malmö eller lund. Passa på att spara en slant i soppa vägtullar och få ett trevligt sällskap. Tyvärr kan jag inte köra bil eftersom alla pengar mamma gav mig för att ta körkort tog jag och drog till Florida i ett halvår..JA så kan det va. Men jag har en mycket bra musiksmak och massor med surfäventyr att berätta. Så ja...svara gärna!!

Erika

ps.går också bra att tipsa om billiga resor till Biarrtiz/san sebastian/bourdeux eftersom jag tittade nyss o billigast låg nu på 5500 riksdaler.ds

Logga in för att svara
#64471 Svar: DESPERAT!! Skåneland-Birran asap 15 år, 9 månader sen Stoke: 3

ånga rot
graphgraph

Med lite tålamod kan du komma billigt undan, min lyxiga buss rullar ca2-3 augusti. Du får då en billig resa med sjukt bra sällskap i maklig takt. Men utan körkort...hmm ja jo vi ska nog kunna lösa nåt!

Du verkar ju lite stressad men tänk på saken iaf!

Logga in för att svara
#64510 Svar: DESPERAT!! Skåneland-Birran asap 15 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

supersnäll Ånga rot...Men jag börjar jobba den 12 och måste vara hemma senast den 11 det blir lite tight...MEn vi får vä se ändå...TAck!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!