Facebook data

1
Freshwater surf!!!!
#6456 Freshwater surf!!!! 18 år, 4 månader sen Stoke: 2

dana
graphgraph

Stokad!
10 års väntan över, efter ett flertal check genom åren surfade jag ett rev och point på en ö i Norra vänern, söndags morse (numera htere den dana point...hehe) OCH det funkade verkligen... kolla lite pix i mitt gallery. Inte episkt på nåt sätt men galet stokad då jag det är friggin vänern och att det efter 45 minuter vred till offshore, och axelhöga rena set började rullade utmed revet med små barrels! helt sjuk upplevelse att surfa sötvatten och det var ju inga crowds direkt... en av mina bästa sesh i sverige faktist!

Marocko va oxå nice, inte så heavy som jag väntat mig men långa smackable högerpointar är ju inte heller helt fel. men idag skrattar jag hela dan.

boys. hur va vkusten?
dana

Logga in för att svara
#6459 Svar: Freshwater surf!!!! 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Fan va härligt med vänersurf. Jag har två spot som jag kollade på förra juldagen då det stormade men eftersom jag inte hade grejerna med mig kunde jag inte testa men jag väntar fortfarande på rätt vindar för jag vet ju att det funkar..

Logga in för att svara
#6461 Svar: Freshwater surf!!!! 18 år, 4 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Coolt!
Jag, Ratman och några andra polare surfade Storsjön i höstas, har en bild i mitt galleri.

Logga in för att svara
#6478 Svar: Freshwater surf!!!! 18 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Synd att Nias inte lag i vanern!! sag cleant o angest fyllt ut. *suttit o vantat i tio ar*

Jake, kom igen nu, nu far du sluta ha grejorna hemma o inte aka ut till havet o kolla.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!