Facebook data

1
Santa Cruz G-Deck
#64766 Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Tjena,

Jeg har möjlighet at köpa ett Santa Cruz G-Deck 5.10. Det blir min andra surfbräda efter min Bic 8.4. Jag är ganska färsk med andra ord, men jag mästrar min bic ganska bra tycker jag

Er det nån som erfarenhet av denna bräda/design? Funker den i svenska förhållanden? Vore det smartare av mig at köpa en fish?

Så vidt jag har förstått ska G-Decket gi bra flytevne, som medförer at det blir lettare att ta vågor även om brädan bara är 5,1 fot. Och den ska gi känsla av att stå på skateboard på vatten!

Jeg tycker det låter som en rolig bräda och jag kan få köpa en nestan ny bräda med boardbag och leash för 3000,- norska. Det är vel en bra deal?

hälsningar knut

Logga in för att svara
#64767 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Logga in för att svara
#64772 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

feffe
graphgraph

om du inte vill ha den kan jag verkligen tänka mig att köpa den!
Så om du inte vill ha den kontakta mig gärna!

mvh feffe

Logga in för att svara
#64773 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Jeg ska komma i håg det feffe om jag skal sälja den nångång.

Eftersom jag tror du också håller til i södra Skåne så du kan jo prova den nångång. Jeg bor normalt i Malmö även om jag just nu är i Stavanger.

Jag tror jag köper den i morgon oavsett, men det hade varit trevligt med lite åsikter om brädan.

mvh Knut

Logga in för att svara
#64777 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

Tror det är en grymmmm bräda:) Har läst om den och den verkar helfin och läcker är den också! Och för 3000 spänn! kööööp deeeeen!

Logga in för att svara
#64823 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Nu har jag fått låna brädan ett par dager her i Stavanger och tyvärr, den er nok inget för mig.

Man får nog va ganska duktig och ha lite större vågor för att kunna ha glädja av brädan men jag tror också den kan va helt grym för retta personen och brytet. Och den er jo veldigt billig. Jag har hittat den för 650 Euro på webshopen så 3000 norske (3700 svenske) med boardbag och leash och så gått som oandvänd är jo riktigt bra.

Jag tror jag får leta videre etter en fish eller nått...

Om nån i Skåneområdet sku vara interesserad i brädan kan jag ta med den från Stavanger men då vil jag gärna ha betalat i förskott på mitt konto och även bruksrätt på brädan fram til jag kommer hem. Jag ska vara i Stavanger i två veckor till, sen två veckor på jobb sen kommer jag til Malmö i mitten av august.

Måste också sejes at det är 5.5 brädan det er snakk om. Det vil seja den blåa i mitten:
santacruzsurfboards.com/gdeck/

Legger ut foto på den i löpet av dagen.

mvh knut

Logga in för att svara
#64881 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Logga in för att svara
#64883 Svar: Santa Cruz G-Deck 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

knutigro
graphgraph

Logga in för att svara