|
#64835 |
Stöld på Gotland 15 år, 9 månader sen |
Stoke: 42 |
|
|
|
|
|
#64836 |
Svar: Busar på Gotland!? 15 år, 9 månader sen |
|
mitt nummer 073-701 42 83:(
|
|
|
|
|
#64855 |
Stoke: -13 |
|
sjukt, man tror verkligen inte det om folk, i sverige. hoppas sakerna kommer till rätta.
man hoppas typ att det är någon sprutnarkoman som var på rätt plats vid rätt tid, och inte just någon surfare.
|
|
|
|
|
#64865 |
Stoke: 12 |
|
Först hjälte och sen det här. Karma hallå!!
|
|
|
|
|
#64877 |
Svar: Stöld på Gotland 15 år, 9 månader sen |
Stoke: -234 |
|
tjuven ska kölhalas och sen korsfästas upp och ner...
.... som en kättare ska han sen brinna som en fackla i natten
hehehehe
om vi är snälla.
|
|
|
|
|
#64886 |
Stoke: 28 |
|
Om inte grejorna kommer till rätta tycker jag att du skickar upp din personkonto nr. så startar vi en insammling. Jag lägger tveklöst en hundring i pottan.
//Gaz
|
|
|
|
|
#64891 |
Stoke: 2 |
nic
|
Om den som snott sakerna läser det här så se till att lämna in påsen. Du kommer nog aldrig att kunna använda dräkten i Sverige, åtminstone på ostkusten - mycket få surfare som har en så liten dräkt! (Jag kommer ta ett ordentligt signalement på dräkten imorgon och sprida det).
|
|
|
|
|
#64892 |
Stoke: 0 |
|
Fan, va lack man blir när man läser sånt här!!!
Nej, säkrast är att låsa in allt i bilen om man kan medans man surfar...
Är själv ny surfare på Gotland och tycker det är skittrist att man ska börja titta snett på varandra.
Jag hoppas verkligen inte ( och vill inte tro ) att det är en annan surfare som gör sånt.
|
|
|
|
|
#64894 |
|
|
|
|
|
#64895 |
|
|
|
|
|
#64897 |
|
Tack för den Sverre, jävligt kul!!!
Seriöst av dig att börja anklaga andra på forumet...
|
|
|
|
|
#64904 |
Stoke: 28 |
|
firstdescente skrev:
Tack för den Sverre, jävligt kul!!!
Seriöst av dig att börja anklaga andra på forumet... inte blir man speciellt förvånad heller. Ska bli spännande att se om grejorna dyker upp. Annars pushar Nerd Crew på med en insammling. Så det så.
|
|
|
|
|
#64905 |
|
Jag tar tillbaka min teori om att det kanske var en surfare som stal grejerna, hoppas ingen på forumet tog illa vid sig. Var så jäkla arg imorse bara...
Det måste ju varit någon annan form av människa som inte kan sätta sig in i det personliga värdet av det stulna grejerna.
Jag vill också förtydliga att det inte är mina grejer utan Simons som låg i min bil.
Gick runt i tre timmar på varenda stigjäkel runt hela området och letade efter eventuellt slängt innehåll från kassen. Sökte även igenom hela Kneippbyns camping efter spår.
Så här i efterhand är jag glad att jag inte fann personen ifråga då jag var riktigt arg.
Nu har jag sannsatt mig och tänker inte ödsla mer energi på någon idiot.
Hoppas trots allt att grejerna kommer tillrätta på något sätt.

|
|
|
|
|
#64908 |
Stoke: -1 |
ådén
|
det var nog en såndär som bor innanför tullarna!
de förstör våra omgivningar och köper upp all mjölk på konsum! tvi er sneseglare! 
|
|
|
|
|
#64928 |
Jake
|
Fy fan, exakt vilken modell och färg hade dräkten så man kan hålla utkik? Hoppas den kommer till rätta. Tyvärr är det säkert någon som behövde pengar för att köpa droger som plockat upp den..
|
|
|
|
|
#64946 |
|
|
|
|
|
#64972 |
|
|
|
|
|
#64973 |
|
Snacka inte massa skit nu, du säger ju att du är nybörjare! Då ska du inte snacka om att du surfar mer än mig! Kanske mer än din mamma med lite överdrift om vad som ska kallas surf....
Är det inte lika bra för alla parter att erkänna istället!!??
Du har varit på platsen, du har motivet som nybliven surfare, du har lagt ut vllospår här på tråden. Men DÅ VISSTE DU INTE att Gudfadern vet att gärningsmannen ofta kommer tillbaka till sitt näste..
ERKÄNN!! 
|
|
|
|
|
#64982 |
|
Vilospår = en kvardröjande doft av dålig andedräkt efter en gäspning?
|
|
|
|
|
#65003 |
|
jävlt tråkigt det dära medatt någon har stulit sakerna.
men kan du inte lägga ut en bild på våtdräkten så man vet vad man skall spana efter nere i skåne land.
|
|
|
|
|
#65126 |
Stoke: 6 |
|
Gazzer skrev:
Om inte grejorna kommer till rätta tycker jag att du skickar upp din personkonto nr. så startar vi en insammling. Jag lägger tveklöst en hundring i pottan.
//Gaz
En bra och trevlig idé tycker jag. Inte f*n ska det vara så dålig karma att man räddar ett personer ur vattnet först och sedan blir av med grejer (visserligen kompisens) samma dag. Jag lägger gärna in en hundring jag med om det visar sig att du/ni inte får tillbaka grejerna eller om försäkringen inte täcker allt.
Organisera det bara (starta en insamlingstråd?) och så får alla som lagt 100 kr skriva det där och så ser vi insamlingen växa.
|
|
|
|
|
#65135 |
|
ja eller börja odla blommor så ska du fan få se på växtkraft, om du lägger i konstgödsel med jävla massa kväve i!! 
|
|
|
|
|
#65185 |
Stoke: 8 |
tobbe
|
Tråkigt med grejjerna Simon! När jag kom upp ur vattnet såg jag en man som, troligen var utsänd av kommunen, tömde bajjamajjorna (tror dock inte att han stal grejjerna).
Hoppas ni inte misstänker gästande surfare då jag tror att jag och australiensaren var de enda gästande surfarna på plats ovan nämnda tid.
Tack för hjälpen även denna gång! Fick en sjysst session på sydkusten.
|
|
|
|
|
#65230 |
Stoke: 49 |
|
Vi var ju där och mötte Simon och senare Daniel. Fattar inte hur det är möjligt. En solig lugn morgon, långt långt före fiket öppnar. Nästan folktomt förutom en och annan surfare som just lägger av och en och annan morgonflanör. Sååå svårt att fatta hur någon, surfare eller inte, skulle kunna få för sig att sno detta. Vill inte trot, men det finns ju ingen annan förklaring. Själv blev jag av med en bag med 4 våtdräkter, boots, huva, mm på Torö. Annonserade överallt, satte upp lappar - inget resultat.
OM det är en surfare som läser detta - lämna tillbaka din lilla skit!
/JB
|
|
|
|
|