Facebook data

1
Liten surfmovie från Varberg igår 21/7
#65035 Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Kommer lite movie snabb redigerad från Varberg igår.

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Logga in för att svara
#65036 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Långt in bland stenarna där ett tag...klarade sig brädan från dings???

Logga in för att svara
#65038 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Ja det blev så. Missade helt att jag var så långt ut på kanten.
Ding. Har inte kollat så noga. Fick därimot laga 2st stora efter wakesurfingen. Suncure
Men denna brädan har gjort sitt snart iaf.

//bazmei

Logga in för att svara
#65073 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 1

peterpan
graphgraph

Flat and crowded...good thing I didn't go all the way up there Looks like you had a good time....nice video edits there

Logga in för att svara
#65075 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Tusan vad folk...! var de gratis korv på kurorten?

Logga in för att svara
#65083 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Såg soft ut. Trots att det var rätt litet. Men bättre än ingenting.

Logga in för att svara
#65086 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

haha skit i "bazmei productions".

det blir inte bättre, bara löjligt . satsar du på en framtid inom produktion, kör hårt och öva på!

Logga in för att svara
#65131 Svar: Liten surfmovie från Varberg igår 21/7 15 år, 9 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

peterpan skrev:
Flat and crowded...good thing I didn't go all the way up there Looks like you had a good time....nice video edits there

Thansk dude! Think it can be cool when I have som new and real material!!

rackarn

Kanske inte direkt löjligt men fortfarande inte så "fräckt". Men som surfar, film älskar och nörd så är det ju bara ett måste att han se egen "production" när man har producerat något själv som desutom andra kollar på.

Sen frågan om att bli producent eller dylikt. Så njae.. Som pirat och hatar av upphovsrättskydds lagar så tror jag inte att jag kanske skulle passa in så bra eller så kanske det är något sådant det behöver.
Men att kunna ha min egen hobby produktion med mitt eget material så är svaret ja.
Men kommer fortsätta ha bazmei production i början och jag skall öva på så att allt blir bättre i framtiden så såmånga som möjligt kan komma att uppskatta det jag "producerar".

//bazmei

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!