sverre skrev:
Copter skrev:
sverre skrev:
Copter skrev:
sverre, du känner inte mig det minsta så bespara mig dina löjliga komentarer. Det är just den nivån som du har lagt här som gör att man inte besöker forumet så ofta.
O NEEEEEJ!!!! Fan också att du inte besöker forumet så ofta, du är djupt saknad!!!
Det här har ältats ett tag, och du försöker hyvla gammal ost...
Om du nu trodde att du visste vem det var, varför kontaktade du inte personen direkt ifråga? JO för att du ville kasta PAJ!!!
men det var du som fick BAJ i ansiktet!!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuu hehehe
jävla nolla....skit i o läs det eller ännu mindre svara på det om det inte passar.
OK....
men du läser uppenbarligen vad jag skriver.... och svarar på det också....
vad var det du som om nolla...??
Ok sverre två scenario.
1, Har läst en del av dina inlägg här senaste året. Kan inte utesluta att du är under 18 år. Då ber jag om ursäkt för påhoppet och önskar dig fortsatt trevligt sommarlov. Du kan sluta läsa mitt svar här.
2, Nu är det så att alla sitter inte dagarna i ända och lusar ner forumet med off topic och löjliga kommentarer.
Jag har trots allt sett utvecklingen här sedan start men inte varit speciellt aktiv. Ibland går jag in och läser en del inlägg som jag tycker är intressanta. Det finns många kunniga surfare med framför allt goda restips runt världen.
Det är fritt att välja och välja bort, många trådar passar mig inte och de väljer jag bort. Eftersom jag inte varit på forumet på ett tag när det här dök upp så visste jag inte att det fanns en tråd nyligen. Jag har ett svagt minne att det var under diskussion för ett antal år sedan. Jag hade även ett svagt minne om vem det kunde vara men visste inte först hur jag skulle få tag på honom. Jag valde att lägga ut en tråd och skickade sedan ett mail till vederbörande och fick svar ganska snabbt. Problemet löst. Något som Sverre inte tycker är ok.
Vad jag menar med en nolla är, du lägger dig i en massa skit som du inte behöver. Lägger oändlig tid på att vara kaxig och försöka vara rolig på andras bekostnad. Du har en attityd som jag vet att du inte har eller vågar ha på surfspotsen eller line upen, om du överhuvudtaget surfar. Allt detta väl gömt bakom din dator. Alla kan göra sig löjlig väl gömd bakom sin dator skärm, och du gör det väl, det är vad jag kallar en nolla.
Jag har svarat på de mail som är direkta svar till mig på den tråd jag lagt ut. Skillnaden är att du svarar på en tråd där du inte tillför ett svar på frågan eller som är direkt riktat till dig.