Facebook data

1
SAS + bräda = ?
#65657 SAS + bräda = ? 15 år, 9 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Tja boys!
Vi från söder tänkte åka västerut och undrar hur SAS beter sig mot surfare me brädor?
Har pratat me dom men ger samma svar typ: Angående vår natur policy så måste brädor bokas annars sår vi inga träd....de e ungefär de ja får till svar.
MEN nån som åkt me dom nyligen å vet om man bara kan chilla dit å hoppas på de bästa?
Eller om man måste verkligen boka?

Logga in för att svara
#65659 Svar: SAS + bräda = ? 15 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Vågar du chansa å stå där med bräda å inte få med den på planet. Jag skulle inte iallafall......
Jag kanske är feg....men jag bokar alltid i förväg.

Logga in för att svara
#65660 Svar: SAS + bräda = ? 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

freddan skrev:

Eller om man måste verkligen boka?

Våga förbered lite o planera!! Så jobbigt kan det väl inte vara Freddan?

Logga in för att svara
#65668 Svar: SAS + bräda = ? 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Jag har bokat i förväg de gånger jag åkt med SAS. Trots det så har jag faktiskt sluppit betala några gånger...

Logga in för att svara
#65690 Svar: SAS + bräda = ? 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

Fabbs
graphgraph

Jag tog med min fish till Frankrike och flög med SAS från Köpenhamn. Ring deras kundtjänst och säg att du ska ta med den, dom kommer fråga efter dimensionerna och vad den väger, sedan lägger dom in en förfrågan om det går bra. Ring dom igen ett par dagar innan du reser och checka att allt är grönt. Efter du checkat in gå till deras disk och betala och lämna brädan i odd-size disken. Mig kostade det 40 Euro enkel resa. Kom precis hem och brädan lever och mår bra. Sätt lite kartong runt railen så att den klarar lite stötar. Jag har flygit med min bräda en del och har faktiskt inte haft några dåliga erfarenheter.

lycka till!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!