Facebook data

1
VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!!
#65824 VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

Träffade en vältränad kille på jobbet idag som startat företaget som skall börja importera den amerikanska energi drycken Celcius

Tänkte bara berätta hur min erfarenhet är (nu) efter jag fick två provsmaker:

www.celsius.com/

En dryck som bränner kalorier och som inte innehåller socker.
(läs hemsida)

Jag väger 85 kg
Arbetat fysiskt aktivt sedan 8 i morse.
åt en redig lunch och en lite snål frukost.
intaget av drycken var strax innan stängningsdags vid 16 tiden
Vid 17 tiden kände jag av effekten...
nu en timme senare ligger jag i sängen, kallsvettas, yrar och känner mig spyfärdig (efter bara 2st 33c burkar)
... vill bara dö...
hade jag haft en pistol så är nog fan chansen att jag blåser hjärnan ur öronen typ 50-50%

Smaken var som vilken light dryck som helst, fast smakade mer som vatten med en massa smakämnen i.
Inte en klunk var av ett behak.. var mest för att man var törstig och idéen om att "den var nyttig" som man tryckte i sig dem.

nu orkar jag inte skriva mer, ska nog ta fingrarna i halsen innan jag går och lägger mig!

PS. om jag dör så är min sista önskan att får Sverre ärva mina rip-badbyxor (kan inte komma ihåg att jag pissat i dem, så dem e la som nya)
å sharkboy, du får min funboard 7"2
RAT; du får min cd-samling "surfer choice 50-60"
å sen så delar jag ut resten av mina få ägodelar till resten av BOS-gänget

seeb: Ass kissing BOS since... to late...

EDIT: ta de lugnt me denna dryck!

Logga in för att svara
#65828 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

RIP . . .

Logga in för att svara
#65831 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

dont worry BOS will save you!

Logga in för att svara
#65832 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Gör en egen drink av rödpaprika, ingefära, chilli och äpple och du ska se att du mår prima efter denna juice sätt i lite kanel för det är bra mot illamående.

Logga in för att svara
#65835 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

BOS känner för dig man. Hade en liknande upplevelse för ett par år sedan, med en ny energidrink jag ej kommer ihåg namnet på..

Logga in för att svara
#65844 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

Känns som en produkt som är för bra för att vara sann. Orkar inte läsa de vetenskapliga studierna bakom, som de lyfter fram, men bara genom att kasta ett getöga på dem kan man konstatera att EliteFx Technologies och Celsius®, Inc bekostat dem... sedan har de schyssta brasklappar som *These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration" och "Individual results may vary". Nej, vill man gå ner i vikt så är det nog att äta mindre och/eller röra på sig mer som gäller... inte pimpla energidrycker...

Logga in för att svara
#65848 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

danbor
graphgraph

seeb skrev:
nu en timme senare ligger jag i sängen, kallsvettas, yrar och känner mig spyfärdig (efter bara 2st 33c burkar)
... vill bara dö...
hade jag haft en pistol så är nog fan chansen att jag blåser hjärnan ur öronen typ 50-50%

Smaken var som vilken light dryck som helst, fast smakade mer som vatten med en massa smakämnen i.
Inte en klunk var av ett behak.. var mest för att man var törstig och idéen om att "den var nyttig" som man tryckte i sig dem.

Vet inte hur mycket kaffe du dricker i vanliga fall, men 400mg koffein (5 burkar redbull, 5 koppar kaffe) kan man må kasst av om man inte är van. Sedan innehåller den mer Taurin än exempelvis Red Bull också + guarana och annat tjafs. Tror inte att den är någon hit att dricka på fastande mage som sagt...

Logga in för att svara
#65849 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

danbor skrev:
seeb skrev:
... vill bara dö...

Vet inte hur mycket kaffe du dricker i vanliga fall, men 400mg koffein (5 burkar redbull, 5 koppar kaffe) kan man må kasst av om man inte är van. Sedan innehåller den mer Taurin än exempelvis Red Bull också + guarana och annat tjafs. Tror inte att den är någon hit att dricka på fastande mage som sagt...

Bättre med en färskpressad juice.

Logga in för att svara
#65853 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

hmmm väntar bara på det ögonblick när någon receptansvarig blandar ihop guarana med guano och gör energidryck på det...

Logga in för att svara
#65901 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

HALLÅ!! SEEB är du där!!!??

VAKNA!!!

Logga in för att svara
#65954 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING 15 år, 8 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

låter nästan som en dryck man ska dricka när man jobba två dygn med bärgningen=) vart fick du tag på den?

Logga in för att svara
#65981 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Schoug skrev:
låter nästan som en dryck man ska dricka när man jobba två dygn med bärgningen=) vart fick du tag på den?

he is dead man..

Logga in för att svara
#66004 Svar: VARNING!!! Celcius Energy Drink VARNING!!! 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

inte gött:sick:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!