Facebook data

1
portugal lissabon surf
#66384 portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Larse
graphgraph

hej jag har planerat att åka till portugal i september.. undra hur surfet är i lissabon finns det bra ställen där ? hur e det med att fixa bräda där nere? eller är det bäst ,att ta med? hur e det med boende ... tacksam för info mvh

Logga in för att svara
#66387 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Lissabon, nja..
bräda där: ja
bäst att ta med: DU vet!
boende: ja det finns hus

Logga in för att svara
#66407 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 3

Pazki
graphgraph

Ericeira ligger nära, åk dit.

Logga in för att svara
#66471 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Stoke
graphgraph

Det är inte alls tokigt. Söder om Lissabonbukten. Kolla Costa da Caiperica.
Normalt bättre senare på hösten. ca 30 minuter från city.
Portugal är bra vad gäller priser på bo mat o liknande.

Annars håller jag med Pazki: Ericira 45 minuter eller ännu hellre Peniche en dryg timme norr. Många bryt inom liten yta.

Vi åker på tältkortis dit nu på måndag.

Hoppas du hittar något bra

Logga in för att svara
#66472 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Larse
graphgraph

tack så myckett för infon...

Logga in för att svara
#66489 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

ericiera, och fixa en bräda ifrån Shapern Mica, finns grymma brädor där, billigast i europa

Logga in för att svara
#66536 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Larse
graphgraph

tackar så mycket för svaren nu har jag fått lite koll .. bara att boka nu då =)

Logga in för att svara
#66551 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Guincho
graphgraph

Costa da Caparica är mycket riktigt närmsta spot från Lissabon men bjuder sällan på bra surf tidig höst. Inom en timmas blifärd finns dock en mängd spots, inklusive Ericeira, som oftast funkar i september. Kolla www.beachcam.pt innan du sätter dig bakom ratten. Hälsningar från ett stekhett Lissabon

Logga in för att svara
#66582 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Guincho skrev:
Costa da Caparica är mycket riktigt närmsta spot från Lissabon men bjuder sällan på bra surf tidig höst. Inom en timmas blifärd finns dock en mängd spots, inklusive Ericeira, som oftast funkar i september. Kolla www.beachcam.pt innan du sätter dig bakom ratten. Hälsningar från ett stekhett Lissabon

Ja en länk den ska jag spara. Fast jag känner redan till rätt så många spots i Portugal och dem har Larse även fått tagit del av i hans gästbok. Guincho du skrev ju att det var stekhett i Lissabon innebär det att du bor där nu?

Logga in för att svara
#66595 Svar: portugal lissabon surf 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Guincho
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Guincho skrev:

Ja en länk den ska jag spara. Fast jag känner redan till rätt så många spots i Portugal och dem har Larse även fått tagit del av i hans gästbok. Guincho du skrev ju att det var stekhett i Lissabon innebär det att du bor där nu?

Jag bor en bit utanför Lissabon men mitt förra inlägg skrev jag från jobbet (under lunchen naturligtvis) och jobbar gör jag från storstan. Det är för övrigt lika hett en bit utanför stan.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!