Först o främst skulle jag vilja be herr Mr. redax öppet om ursäkt, för de senaste påhoppen, inget illa menat...! Du har varit en bra kar som har skapat stora delar av den svenska surfscenen med hjälp av din sida och vi är evigt tacksamma för det..
Sedan skulle jag vilja tacka alla som bott på och stöttat Villavillekulla och Stoke surfhouse under de sista 2 åren. Det har varit grymt kul med allt surf o alla nya vänner...
Men vi finns inte mer så sluta snälla skicka mails!!!

Ställ gärna frågor om Fuerte men vi kan inte ta emot några fler bokningar..
Ang. Kåseberga tävlingen: bra initiativ, hoppas allt går eran väg... Gson you rock..! Ses snart
Angående mig själv har jag haft ett grymt surf år både på Fuerte o i Svea.. Har sedan mitten av Juni lämnat Fuerte bakom mig och kommit till Sverige där jag aldrig upplevt så mkt surf på en sommar .. Nice som fan.. Bra crowd i vattnet, trevlig stoke och inga drop ins
Är nuförtiden bosatt nära GBG o hänkar gärna på till VBG om någon vill dela soppa, skata, åka longboard eller bara supa o chilla!. Hur länge jag stannar vet jag ej. Men har massa planer på saker som skall göras i höst.
Fråga?: Vad sysslar SSA med nuförtiden?? med tanke på allt surf, sommarlov, semester m.m. har inte sett något från deras sida.. Däremot verkar alla andra svenska surfklubbar oranisera lite hit o dit..
Stort lycka till till Landslaget som snart skall på EM!! Kör hårt o festa inte för mkt
Anledningen att jag kommer tillbaks till denna sida är för att det verkar som surfarna på surfsverige har mognat lite mer än i vintras ( Kanske fått mer surf ).. Lite mer surf o mindre bullshit... Om man bortser från vissa som aldrig lär sig

Puss på er..
Kul o va tillbaks... Kram Swingkid