Tjena alla mina fans!!
vill be Redax om ursäkt för mina sista smått desperata försök att få utlopp för min nuvarande ångest i bloggen. Hoppas du inte vart för orolig. Jag hittade kärlek men tappade den tyvärr och vart väldigt ledsen bara.
Själv har jag köpt ett par nya skor. dom var svarta och fina men tyvärr har dom redan nu efter ca 3 veckor börjat gå sönder. antar att det e så det går när man köper skor i dom lågbudget butiker som jag handlar i. jag har surfat torö tre gånger i sommar vilket har vart trevligt men nu undrar jag vem tjejen som jag träffat både på mats väg i våras och på torö är. sjukt chillad, snygg i gummi och surfar tre gånger bättre än mig, vill träffa henne!!
skulle vilja be om ursäkt för att jag pratar om mig själv i tredje person och varför jag skrev in det här inlägget om mitt ganska mediokra liv vet jag inte. jag tror nånstans att jag har ett behov av att synas och höras.
om nån trevlig surftjej därute i sthlms trakten känner för att kanske ta en latte och snacka lite surf så tveka inte att höra av er. det e bara skicka mail via surfsverige
japp, vi hörs om ett halvår eller nåt!
Mahalo, ha det gott // K-Man