Facebook data

1
K-Man Returns....
#66632 K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Tjena alla mina fans!!

vill be Redax om ursäkt för mina sista smått desperata försök att få utlopp för min nuvarande ångest i bloggen. Hoppas du inte vart för orolig. Jag hittade kärlek men tappade den tyvärr och vart väldigt ledsen bara.

Själv har jag köpt ett par nya skor. dom var svarta och fina men tyvärr har dom redan nu efter ca 3 veckor börjat gå sönder. antar att det e så det går när man köper skor i dom lågbudget butiker som jag handlar i. jag har surfat torö tre gånger i sommar vilket har vart trevligt men nu undrar jag vem tjejen som jag träffat både på mats väg i våras och på torö är. sjukt chillad, snygg i gummi och surfar tre gånger bättre än mig, vill träffa henne!!

skulle vilja be om ursäkt för att jag pratar om mig själv i tredje person och varför jag skrev in det här inlägget om mitt ganska mediokra liv vet jag inte. jag tror nånstans att jag har ett behov av att synas och höras.

om nån trevlig surftjej därute i sthlms trakten känner för att kanske ta en latte och snacka lite surf så tveka inte att höra av er. det e bara skicka mail via surfsverige

japp, vi hörs om ett halvår eller nåt!

Mahalo, ha det gott // K-Man

Logga in för att svara
#66635 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

välkommen tillbaks...... det var väl mer än ett halvår sedan... hoppas surfet blir bättre för er på Torö..

Logga in för att svara
#66641 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Välkommen "hem" Kå-mannen!

Logga in för att svara
#66642 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Och vem är du då K-Man ?

Logga in för att svara
#66651 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Logga in för att svara
#66673 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Leinad
graphgraph

Vem K-man är? En legend, en myt och samtidigt en mycket fin man som är mästare på att laga dings. Använd Surfsveriges sökfunktion så får du se.

Logga in för att svara
#66674 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

glad you're backB)

Logga in för att svara
#66680 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Leinad skrev:
Vem K-man är? En legend, en myt och samtidigt en mycket fin man som är mästare på att laga dings. Använd Surfsveriges sökfunktion så får du se.

Tack för tipset fast texter i form av monolger säger mig inte så mycket om vem någon är. Då går det liksom inte att ifrågasätta personen på direkten. Det visar sig kanske senare om en dialog uppstår sen.

Logga in för att svara
#67136 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Leinad skrev:

Tack för tipset fast texter i form av monolger säger mig inte så mycket om vem någon är. Då går det liksom inte att ifrågasätta personen på direkten. Det visar sig kanske senare om en dialog uppstår sen.

hörde rykten på stranden om att nån hade vart inne på tråden och spytt. den korrekta frågan skulle väl i det här fallet vara vem du e eller? för vi vet alla att det inte är nån elin nybörjare bakom nicket. det e rätt uppenbart eftersom du formulerar dig exakt som en annan böld här på forumet och använder precis lika många smiley gubbar. om du nu skulle vara elin nybörjaren så kan vi väl träffas upp och snacka lite surf och kanske ta en drink eller två. gillar du vodka-rohypnol?

jag hittade för övrigt en bild på tjejen jag pratade om i mitt tidigare inlägg. jävligt härlig donna som surfar alldeles utmärkt.

Logga in för att svara
#67142 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kman skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Leinad skrev:

hörde rykten på stranden om att nån hade vart inne på tråden och spytt. den korrekta frågan skulle väl i det här fallet vara vem du e eller? för vi vet alla att det inte är nån elin nybörjare bakom nicket. det e rätt uppenbart eftersom du formulerar dig exakt som en annan böld här på forumet och använder precis lika många smiley gubbar. om du nu skulle vara elin nybörjaren så kan vi väl träffas upp och snacka lite surf och kanske ta en drink eller två. gillar du vodka-rohypnol?

Jaså det säger du K-man. Anledningen till att jag använder smileysgubbar här på forumet var för att Redax har skapat en sån funktion samt så tyckte vissa profiler att jag borde börja använda mig av sånt förut den gången då jag skrev min första tråd och i den inte visade mina känslor iform av ansikten.

Vill du att vi ska ta en drink? Känner du till någon bra juicebar i Sthlmstrakten? Jag känner bara till en i Nacka och Arlanda, funkar de tror du för dig? Som jag tidigare har nämnt här på forumet så tycker jag att juice ger mig den tillräckliga feststämningen som behövs för mig men du får gärna ta en vodka själv om det passar bäst för dig.

De där typerna på stranden som du träffat har nog lurat dig lite , eftersom att jag förra månaden visade upp mitt rätta jag med två hela bilder här på forumet och jag såg inte ut som Sverre gör.

Hoppas att du hittar din donna K-Man!

Trevligt förresten med en dialog.

Logga in för att svara
#67156 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Gud vad romantiskt! Kärlek på Surfsverige är kärlek när den är som bäst.

Logga in för att svara
#67191 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Kman skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Leinad skrev:

jag hittade för övrigt en bild på tjejen jag pratade om i mitt tidigare inlägg. jävligt härlig donna som surfar alldeles utmärkt.

Wow!

Både snygg och duktig på att surfa!

Logga in för att svara
#67204 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Norse
graphgraph

haha

Logga in för att svara
#67229 Svar: K-Man Returns.... 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

emanuel
graphgraph

VILKEN PUMA