Facebook data

1
glömde kolla om nån vet nått om el salvador!
#66992 glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen  

burken

som sagt någon som sitter inne på nån guldinfo?

Logga in för att svara
#66998 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

här kommer lite guldinfo burken:

fyfan vad onödigt att göra en ny tråd.

Logga in för att svara
#67001 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Kolla med Miche för han fick en massa svar förut när han fråga om El Salvador.

Logga in för att svara
#67006 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=12055#12055

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=65072#65072

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=48980#48980

Har inte varit i El Salvador som du kanske vet. Kanske är inte detta det som du söker vännen, men det verkar vara det enda som erbjuds på denna saaajt. Hoppas konzerten va braaa, pöss på dig och akta dig för kempe törsken...

Pöss på dig också rackarn, blir lite upphetsad när små datanördar blir arga, lite gulligt liksom

Lööööööve!

Logga in för att svara
#67016 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

guldinfo? vid regnbågens slut!

Logga in för att svara
#67018 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salv 15 år, 9 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

om ändå alla var så hjälpsamma som du tjoonas ... då skulle ingen behöva tänka själv!

klart jag blir trött på inkompetenta människor, kooks som noobs (heter det väl?). kanske är det jag som är sjukt smart bara, men så höga tankar har jag inte om mig själv. gullig, definitivt.

Logga in för att svara
#67021 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salv 15 år, 9 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

ok tar tillbaks det där med kooks/noobs. för alla börjar som nybörjare (surf/data).

mkt kan man klura ut själv dock, om man inte är ett pucko dvs.

Logga in för att svara
#67025 Svar: glömde kolla om nån vet nått om el salvador! 15 år, 9 månader sen  

burken

schysst tjoonas! konserten var grym förresten! för att inte tala om all ööööööööööööl:sick: tackar även elin:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!