Facebook data

1
Vart är bra att surfa i Sverige?
#6702 Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen  

Linn

Hejhej alla surfare! Linn heter jag och jag vill börja surfa här i Sverige. Provade på det i Australien och blev hooked såklart. Har surfat en gång i Salusand oxå, men utöver det vet jag inte vart man kan surfa här i Sverige. Jag har försökt kolla upp det här på nätet men eftersom jag inte kan läsa av vågprognoser eller så så är det lite svårt... Jag bor nu i Piteå och undrar främst om det går att surfa här i närheten men är även intresserad av att veta andra ställen som är bra att surfa på. Hade varit supertacksam om någon kunde hjälpa mig med detta!
Tack ska ni ha

Logga in för att svara
#6705 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen  

LadyLove

Hej Linn välkommen till Surf Sverige !

Surfarna uppe i Norra Sverige är super mysiga. De kommer hjälpa dig.
Skaffa dig en ''user'', alltså en egen profil, så kan de höra av sig till dig via email.

Kramis

Logga in för att svara
#6711 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta kommer inom kort att emigrerar längre norrut som det verker ....
Välkommen in i surfsverige Linn - info om surfspolare, spots och tillfällen poppar upp då och då här och på nordsurf.com

Logga in för att svara
#6721 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen  

Alias

Vad tror du om Sk... äh...det var inget!

Logga in för att svara
#6736 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Efter du kommer in som medlem på surfsverige kan du gå in och kolla på alla medlemers egen profil ocj de flesta säger där de kommer ifrån ..då kan du skriva till de direkt och de säkert ska hjälpa dig..Peace.......RATMAN

Logga in för att svara
#6769 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

De finns bra spots i Skelleftetrakten, hört en som sagt han surfade i närheten av pite. Så de borde finnas att hitta. Sen är du ju alltid välkommen till salusand, men de blir lite väl långt.

Logga in för att svara
#6805 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen  

CALLE

Vart? Jo, mot land antagligen. VAR heter det, om man menar en plats och inte en riktning. Alltså: Var är du? Vart är du på väg? Fattar ni?

Logga in för att svara
#6810 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Va ute i Tisdags 16/1 på ett ställe som ligger 4,5 mil söder om Pite.Det va en del drivis så jag fick springa runt i skogen innan jag hittade ett isfritt ställe.Och imorgon lovas det surf igen.Nord eller nord ost.Så det blir kanske Lillsnäckpoint vårat bästa ställe. Jippi

Logga in för att svara
#6812 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Alla i norrland är ju släkt så känn dig som hemma om du är i sthlms trakten om du vill surfa sveriges mest exploaterade våg men för tillfället minst befolkade.

Logga in för att svara
#6814 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Gazzer skrev:
Esta kommer inom kort att emigrerar längre norrut som det verker ....

Gazz, det vet du väl att jag aldrig kommer bo mer än 12 mil ifrån dig (eller närmare hehe)

Logga in för att svara
#6815 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Det där blev konstigt jag försöker igen, svårt att hålla ögonen öppna efter en episk dag. Känn dig mer än välkommen på Torö. Det behövs lite damer i line up.

Logga in för att svara
#6852 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen  

erik

Shit du kan ju inte näma spotet på T... vi locals vill inte ha mer crowd fattar du inte de? å TA inga bilder för i helvette som visar var det kan ligga.. fan secret!

Logga in för att svara
#6926 Svar: Vart är bra att surfa i Sverige? 18 år, 4 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!