Facebook data

1
WTF is BOS?!
#67251 WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Ja..vafan ar det, ni som skrev d i mitt inlagg kanske kan forklara...

Logga in för att svara
#67253 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Logga in för att svara
#67257 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Jag är inte med i BOS för jag är med i scouterna. BOS står för Bad och skoj gruppen. Folk som är med där tycker det e kul att bada samt att skoja med andra och helst på andras bekostnad för då är det mest bosy enligt dom. Sen finns det även en underliggande tanke med BOS men det får du fråga Gudfaderna om sen när han kommer tillbaka från sin semester från Surfsverige.

Elinn kom ihåg att folk här skriver Elin och oftast menar de mig fast du får gärna ta åt dig och ifrågasätta du med.

Väldigt strålande fin surfbild du har som profilbild tycker jag. Mycket surfig.

Logga in för att svara
#67264 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

BOS är en institution som utformar sig i en beskyddarverksamhet och en god kamratanda emellan medlemmarna inom gruppen BOS här på surfsverige. Beskyddar verksamheten yttrar sig med att i försök på Gazzers påhopp här på SS-medlemmar, ordalag som yttrat sig är ord som mindre lämpar sig på dess angenäma sida så som sveriges surf sida är.

Bos som i ett försök att acklimatisera nybörjare och hälsa dessa nytillskott välkomna i denna härliga atmosfär.
Sverre, som är dess Gudfader, står ständigt först redo att hälsa våra kvinnliga medlemmar på sidan. Sverre är något gemene man kallar en tjejtjusare samt har en uppfinningsrikedom sällan skådat.

Dess ständige följeslagare är ovan Sharkboy, kan kallas för torpeden både på land och i vattnet, är alltid vaksam över aktiviteten på SS. Sharkboy har oxå stått som Gudfader under en tid då Sverre var på en själavandring ett tag under 2008 om jag inte minns fel. Tillbaka kom då sverre rakare och bitigare än någonsin, sägnen säger att Sverre brottats med vithajar utanför sydafrikas kust men dock säger någonting mig att Sverre har levt nomad liv i ett hopp om att finna Bigfoot inne i djupaste sibirien.

Bos står ej för "Bad och skoj" utan om jag inte missminner mig för "Brothers Of Sverre" samt dess syster gen SOS= "Sisters of Sverre".

Hoppas du nu fick en klarare blick av vad BOS nu är och står för, samt tar din säkerhet från oviss till helt säker vistelse här på SS.

Signing out Professor i Beteendevetenskap samt Doktor i sex och samlevnad Pr, DR Obie (som är förövrigt en jävel på att dansa, någon?)

Logga in för att svara
#67270 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Obie skrev:
BOS är en institution som utformar sig i en beskyddarverksamhet och en god kamratanda emellan medlemmarna inom gruppen BOS här på surfsverige. Beskyddar verksamheten yttrar sig med att i försök på Gazzers påhopp här på SS-medlemmar, ordalag som yttrat sig är ord som mindre lämpar sig på dess angenäma sida så som sveriges surf sida är.

Bos som i ett försök att acklimatisera nybörjare och hälsa dessa nytillskott välkomna i denna härliga atmosfär.
Sverre, som är dess Gudfader, står ständigt först redo att hälsa våra kvinnliga medlemmar på sidan. Sverre är något gemene man kallar en tjejtjusare samt har en uppfinningsrikedom sällan skådat.

Dess ständige följeslagare är ovan Sharkboy, kan kallas för torpeden både på land och i vattnet, är alltid vaksam över aktiviteten på SS. Sharkboy har oxå stått som Gudfader under en tid då Sverre var på en själavandring ett tag under 2008 om jag inte minns fel. Tillbaka kom då sverre rakare och bitigare än någonsin, sägnen säger att Sverre brottats med vithajar utanför sydafrikas kust men dock säger någonting mig att Sverre har levt nomad liv i ett hopp om att finna Bigfoot inne i djupaste sibirien.

Bos står ej för "Bad och skoj" utan om jag inte missminner mig för "Brothers Of Sverre" samt dess syster gen SOS= "Sisters of Sverre".

Hoppas du nu fick en klarare blick av vad BOS nu är och står för, samt tar din säkerhet från oviss till helt säker vistelse här på SS.

Signing out Professor i Beteendevetenskap samt Doktor i sex och samlevnad Pr, DR Obie (som är förövrigt en jävel på att dansa, någon?)

GOOD ANSWER!

Logga in för att svara
#67271 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Obie skrev:

Obie... min långa lillebror. Jag kunde inte ha sagt detta bättre.

Logga in för att svara
#67276 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Obie skrev:

Sverre Gudfadern har levt nomad liv i ett hopp om att finna Bigfoot inne i djupaste sibirien.

Elinn han har levt precis som du gör nu, ett liv där man flyttar runt alltför att få den bästa surfupplevelsen. Ni bör bli vänner tycker jag.

Logga in för att svara
#67277 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Babies On Steroids

Logga in för att svara
#67283 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Liinus skrev:
Babies On Steroids

Så kan det stå för de ovetande medlemmar som sakta sakta närmar sig puberteten, men för övriga av oss så blir det Brothers Of Sverre. Har helt klart respekt för dessa individer om än lite rädsla för vad sverre kan komma upp med härnäst. Killen är värre än Janne Josefsson( i goda sagda ord!), snabbare munhugg än Robert Ashberg, likadant i-dont-care-about-shit mentalitet än Katrin Zytomierska, snabbare rappare än Feven i "bränn B H:n", samma pondus och barskhet som Göran Persson, lika sexig som Lasse Kronér( enligt vissa!)..

Så för er ovetande BE AFRAID BE VERY AFRAID ! ! ! !

Men förövrigt så är Sverre en helylle kille, kanske lite av en svärmorsdröm i somligas ögon vad vet jag!?

Logga in för att svara
#67304 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Beskyddar verksamheten yttrar sig med att i försök på Gazzers påhopp här

GAZZER can på hoppa men han mear inte illa!! även om ham är NERD är han lika mycket BOS. för att han stå för samma prncioerna även om de verkar vara pecis tvärtemot!!! §

Logga in för att svara
#67317 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

[Men förövrigt så är Sverre en helylle kille, kanske lite av en svärmorsdröm i somligas ögon vad vet jag!?[/quote]

HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Kanske utanför forumet...

Logga in för att svara
#67351 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Obie är oraklet, sanningsbäraren!

BOS is all you need
Gudfadern is all you want!

Logga in för att svara
#67363 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

MoAhAhAaaa.. Som Gudfader måste du vara waaaaaay mer närvarande här på forumet Sverrelito. Annars faller hela organisationen.

Logga in för att svara
#67388 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

RATMAN skrev:
Beskyddar verksamheten yttrar sig med att i försök på Gazzers påhopp här

GAZZER can på hoppa men han mear inte illa!! även om ham är NERD är han lika mycket BOS. för att han stå för samma prncioerna även om de verkar vara pecis tvärtemot!!! §

ha ha ok min mening kanske inte va direkt fulländad..
är enbart här för att sprida fakta..

Logga in för att svara
#67389 Svar: WTF is BOS?! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Liinus skrev:
MoAhAhAaaa.. Som Gudfader måste du vara waaaaaay mer närvarande här på forumet Sverrelito. Annars faller hela organisationen.

Holy cow kan man va mer närvarande än sina 5500+ inlägg, rätt imponerande siffra i mina ögon..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!