Facebook data

1
Surfbrädor till Sri Lanka
#67391 Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

schnitzeln
graphgraph

Hej folks!

Jag och en polare ska jazza till Sri Lanka i vinter och surfa, men flygbolaget har aids så vi får inte frakta våra brädor med flyget...

Har någon ett bra tips på transportservice?
/J

Logga in för att svara
#67394 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

säker på att dem inte har bröstcancer? kul att skämta så där.

skicka dem med DHL eller hitta ett fartyg som ska åka samma sträcka. vad fan tror du? köp där.

Logga in för att svara
#67402 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

aids HA HA HAHAHA HA HA

Logga in för att svara
#67417 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

rackarn skrev:

skicka dem med DHL eller hitta ett fartyg som ska åka samma sträcka. vad fan tror du? köp där.[/quote]

Köpa där kan ni glömma, precis tillbaka efter 3 veckor på Sri Lanka och de brädor som fanns var riktiga skit saker, hitta ett sätt att skicka brädorna, det är enda alternativet.

Logga in för att svara
#67418 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

schnitzeln
graphgraph

Thats what i've heard tooo... just därför jag la ut tråden =)
Några guldkorn att dela med dig Jacob förutom alla standard turistmål?

Logga in för att svara
#67532 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen  

burken

sri lanka är ett fantastiskt ställe! kanonbra billig mat, schysst billigt boende! allt e somsagt billigt förutom main revet i hikkaduwa där du verkligen kommer få slåss för vågorna o betala dyrt om du jävlas med localsen! hikk har även 2andra bryt inom gångavstånd från main revet. det ena kan vara riktigt bra o ligger vid mambos surfskola o bar. hikkaduwa e ett bra ställe för festande också men se till att ha ryggen fri för localsen är minst sagt lynniga även när det gäller damer. Ahangama ligger öster om hikk o tar väl en knapp timme att åka till o där har du lazy left som e en pointbreak och kabalana(om jag minns rätt)som ligger precis vid ett lyxhotell. på östkusten har du arugam bay som e jävligt bra surfmässigt men ganska tråkig by. i colombo ska ni äta lunch på barefoot som e en restaurang/cafe o middag på hilton det är det värt!

Logga in för att svara
#67689 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

bli inte frustrerad av deras rullanden med hövvena!
Det betyder inte att dom tycker du är störd, inte heller att dom är störda. Utan är en gest som motsvarar vårt nickande.
hej

Logga in för att svara
#67701 Svar: Surfbrädor till Sri Lanka 15 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

schnitzeln skrev:
Thats what i've heard tooo... just därför jag la ut tråden =)
Några guldkorn att dela med dig Jacob förutom alla standard turistmål?

JAg var där precis så hängde bara på Östkusten, där det är vågor och rätt vind nu.... blir lite skillnad för dig som åker över jul så kan inte tippsa så mycket om surf.

Jag var nöjd med Sri Lanka, sjukt konsisten, vågor varje dag men dock grymt mycket folk. Jag hängde i Aragum Bay och Main Point funkar alltid men trotts att man gick upp och paddla ut när det var mörk var det sällan färre än 25 man i vattnet. Ganska trist attidtyd också, drop ins och sura miner men det är bara att kriga.

Hittade dock lite guld när man tog sig en eller ett par timmar söder ut. De points, förutom Main, som ligger runt Aragum bay funkar typ aldrig, måst vara galet stort för att de ska bli axel höga så man får ta sig längre bort om man vill ha un crowded surf. Ska posta lite bilder när jag har tid.

//jakob

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!