Facebook data

1
Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept?
#67684 Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 8 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Hej! Jag kommer med allra största trolighet (väntar på ny motor till bilen - men det ska vara klart!) köra ner mot Hossegor i mitten av september. Quiksilver Pro är 23/9-3/10. Då jag nog blir själv i bilen finns det plats för passagerare. Har du körkort är det ett plus.

Hemresan är lite luddigare, men jag räknar med att stanna en vecka in i oktober beroende på väder och vågor. Du kan säkert åka med då också om du vill!

Resan ner kostar totalt 4-5.000kr (en väg) som vi delar på.

Skriv något i min gästbok om du är intresserad!

Logga in för att svara
#67690 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Eddie would go

Logga in för att svara
#67954 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 8 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Joo...kom igen!! en liten surfresa när man egentligen borde jobba knäpper Luther på näsan!!

Logga in för att svara
#68706 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

puff

Logga in för att svara
#68714 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

En sak jag undrar... Är det VW-bussen som var till salu här på SS? Kass motor, läckande topp eller nåt sånt? För du verkar haft strul med den från början.
Och då en till sak jag undrar över: Hur fan kan man sälja en skitbuss här på SS??? Säljaren borde bannas!

Logga in för att svara
#68716 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Esta skrev:
En sak jag undrar... Är det VW-bussen som var till salu här på SS? Kass motor, läckande topp eller nåt sånt? För du verkar haft strul med den från början.
Och då en till sak jag undrar över: Hur fan kan man sälja en skitbuss här på SS??? Säljaren borde bannas!

Ok, GUDFADERN tar sig an fallet.
Först måste vi reda ut genom Annika om motorn var dålig från början, eller om den skar sönde pga eget vållande, exempelvis, ingen olja etc.
Annars så ska Gudfadern ta mig fan skapa RÄTTVISA!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#68721 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Esta skrev:

Japp. Den var till salu här. Tror inte det var motorn det var fel på från början då jag hade full översyn på verkstad innan jag reste. Självklart var den inte tiptop för den hade ju gått några mil. Det var andra grejer som inte var helt ok. Vad som tex. hände för min del var att kylarpumpen la av och det (i samband med en värmebölja där vi hade 41 grader i 3 dar) skapade sen relaterade problem i form av spektakulra rökpelare som syntes till månen och brända toppar och en förstörd motor.

Men samtidigt...vad vet jag. Min mek i frankrike menade att pumpen varit kass länge. Det läckte från kylaren direkt, men samtidigt får man tänka på att den är från 1984. Vissa saker får man ju räkna med.

Jag tackar dock för stödet! För jäkligt om någon skulle veta att de säljer skit här...

Idag är dock glädjens dag, edtersom jag satt en ny motor i och surfbussen nu spinner som en vildkatt!! Än så länge är det bara kreditkortet som ska belastas. jag hör av mig för ytterligare stöd när räkningen kommer...

Logga in för att svara
#68722 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Okey Annika, tack för infot!
Jag lackade ur för jag e så jävla less på såna snubbar som målar upp en fin vision för att sälja en bil/buss. (jag har själv råkat ut för en sån och med en VW-buss fra -89, läckande topp mm mm mm mm mm mm mm mm mm)
Till er andra som tänkt sälja sunkbilar här på SS: dra ner priset ordentligt annars får ni både BOS o mig efter er!

Logga in för att svara
#68723 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i sept? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Kör förövrigt från Malmö 14 eller 15 september!!

Logga in för att svara
#68776 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i se 15 år, 7 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Annika skrev:

Kor ocksa fran malmo 14-15 sept, men vi kor i minst 140, hur gare m din WW ? hehe
Kommer vi att komma fram nara dar innan tro?

Logga in för att svara
#68783 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i se 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

elinn skrev:
Annika skrev:

Kor ocksa fran malmo 14-15 sept, men vi kor i minst 140, hur gare m din WW ? hehe

Inte riiiiktigt lika snabbt kommer det går här. Speciellt inte om ingen hänger på!! Komigenudå!!!

Logga in för att svara
#68816 Svar: Behöver du lift t Biarritz/San Seb i se 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

Thörn
graphgraph

Annika skrev:
elinn skrev:
Annika skrev:

Inte riiiiktigt lika snabbt kommer det går här. Speciellt inte om ingen hänger på!! Komigenudå!!!

Alla har inte det lika bra som du, som kan smit iväg bara sådär! =)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!