Facebook data

1
How to triple your surfing days in sweden
#67960 How to triple your surfing days in sweden 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Allan
graphgraph

Hvor mange af jer ville købe et nyt surfboard, hvis det ville give 3 til 4 gange så mange surf dage??.
plus at antalet af vågor og længden af hvert ride var X 4???.

Jeg surfer vanligt (ligger ned) når der er forhold til det, eller når der er for meget vind, eller for mange i linie up´en.

Jeg har en extra SUP og paddle, så hvis der nogen som har lyst at prøve, om teorien stemmer, så bare sig fra.

Mvh

Allan

Logga in för att svara
#67979 Svar: How to triple your surfing days in sweden 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Var åker du ifrån??

Logga in för att svara
#67980 Svar: How to triple your surfing days in sweden 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

peterpan
graphgraph

Let me get this straight, if I buy a SUP board more wind will blow and I will experience more surf days...yeaah you might want to pick up a few marketing classes and while you are at it some critical thinking

Logga in för att svara
#68022 Svar: How to triple your surfing days in swed 15 år, 8 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Allan, du har rätt i att det blir väldigt mycket mer surfat om man lägger till en SUP i sitt quiver. Jag och många andra (inte sååå många här hemma än, det kommer) har gjort samma erfarenhet. Ser ni mig på vattnet eller brevid får ni hemskt gärna prova min också.

Lite knepigt blir det dock med utrustningen tycker jag. Jag har redan full vågseglings och surfutrustning och med SUP till det blir det mycket att släpa omkring på. Särskilt som jag har blivit så fast i SUPandet att jag skulle vilja ha flera. Tanken är att ersätta min 9'6 ripper men än riktigt liten rackare, typ 8'6-8'11 och sedan ha en lite större 9'6-10' allrounder. Sen skulle jag vilja ha en renodlad paddel/racebräda på typ 14-18'. Då blir det sjukt mycket prylar även för mig med folkabuss och även om man inte tar med sig allt varje gång...

/JB

Logga in för att svara
#68130 Svar: How to triple your surfing days in sweden 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Allan skrev:

Jeg surfer vanligt (ligger ned) når der er forhold til det, eller når der er for meget vind, eller for mange i linie up´en.

Mvh

Allan

Spela inte Allan nu Allan! Att surfa vanligt genom att ligga ner är väl inte så vanligt va?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!