Facebook data

123
Tips på bräda???
#68079 Tips på bräda??? 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Strayie
graphgraph

Nån som kan tro sig veta vad för sorts bräda jag borde köpa när jag är :1 Nybörjare 2
1.61 cm, 55 kg och 3 vill kunna använda den på Torö?

Helt ny på köpa brädfronten, om det är nån som har nåt beg som tror kan passa hojta till!

Logga in för att svara
#68085 Svar: Tips på bräda??? 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Men hallåååå!!!

Vad är detta jag läser? Det var ju du som lärde mig vad man skulle tänka på vid brädköp om storlek o sånt, du har ju redan koll. Ta vara på den vettja, din koll alltså!

Skriv en annons på surfmarknaden för då blir Redax nöjd.

På Torö är det ju enligt vissa bråkiga vågor så kanske en annorlunda bräda måste användes jämfört om du ska använda den i tex Varberg.

Hoppas att några smarta surfare ger dig råd här så att du Strayie kan få utökad koll samt snart kan visa upp dina surffärdigheter som du har inom dig.

Logga in för att svara
#68088 Svar: Tips på bräda??? 15 år, 8 månader sen Stoke: 1

Strayie
graphgraph

jaja, fortfarnde så tror jag att det kan vara bra med lite pointers från någon mer erfaren....

Logga in för att svara
#68092 Svar: Tips på bräda??? 15 år, 8 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ja det förstås.

Ja såna finns det ju gott om här. Vi hoppas att på de vill bidra med sina råd till dig. Berätta gärna även vad du kan för dem så att de vet vilken nivå du ligger på rent surfmässigt. För det har ju rätt så stor betydelse om hur många gånger du har surfat.

Logga in för att svara
#68125 Svar: Tips på bräda??? 15 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

som Elin säger är det viktigt att tala om vilken nivå man ligger på, även om man aldrig har surfat tidigare. Elin tex skulle kunna gå direkt på en lövtunn shortboard a la pro! Eftersom hon har lärt sig så mycket om surfning här!

För dig Straiyie säger jag funshape a la 6.6 hej!

Logga in för att svara