Facebook data

123
surfmarknad
#69426 Svar: surfmarknad 15 år, 7 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Du Elin.. vet du va du borde gora som ger dig forsprang. Ja menar, istallet for att glo pa alla klipp och lasa inlagg. (Visst, du borde bara kopa dig en brada, typ min brada, och sen ge dig ut...)

Men! Du kan ocksa trana pa d han gor i lektion 6 redan hemma. Markera kryss i golvet for handerna och fotterna, se till att alltid landa exakt pa samma stalle varje gang du poppar upp. Trana pa d dar till du kan landa pa samma stalle (fotterna i linje samt ungefar axelbrett, el nan cm mer) med forbunda ogon! Gor typ 20 sanna varje kvall, da kommer d att ga galant ska du se!

Logga in för att svara
#69430 Svar: surfmarknad 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

elinn skrev:

Du kan ocksa trana pa d han gor i lektion 6 redan hemma. Markera kryss i golvet for handerna och fotterna, se till att alltid landa exakt pa samma stalle varje gang du poppar upp. Trana pa d dar till du kan landa pa samma stalle (fotterna i linje samt ungefar axelbrett, el nan cm mer) med forbunda ogon! Gor typ 20 sanna varje kvall, da kommer d att ga galant ska du se!

Ja den fysiska träningen samt vissa manövrar har jag redan kollat in från en annan surfinstruktör och tränat på. Jag tyckte att det var den största förutsättningen för surfing att det är roligare ute på vågorna om min kropp är någorlunda förberedd i form av tränade muskler och manövrar.

Du Elinn jag kommer o hälsar på dig i Marocko sen då senare i höst och visar vad jag kan.

Logga in för att svara
123
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!