Vi söker en surfare till vårt Svenska team, mer information kan hittas på www.lightningbolt.se eller skicka ett mail till magnus.backstrom@lightningbolt.se. Vi söker mer än en och söker även snowboard och kiteboard.
Vi har även en facebook sida där ni kan läsa om vad vi står för, sök på Lightning Bolt Sverige
Inga regler brutna här tror jag, men inte fan orkar jag som GUDFADER gå in o kolla vad ni står för, vare sig det är surf in the name or face of jesus fucking christ, allah AKKBAR!!!!!!!! Eller MILJÖEKOLOGI eller knark...
BERÄTTA FÖR MIG OCH OSS ANDRA DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!
Jag har försökt göra en bra Svensk översättning men lyckas inte, så jag hoppas det är ok med en Engelsk så länge.. tills jag finner bra insperation.
Lightning Bolt is a pure source of inspiration
A Surfing Icon born in Hawaii
We believe that more than just a sport, surf is a way of life, a way of mental and physical self-development, where there are no winners or losers whoever surfs, always wins, in humbleness, companionship, self-knowledge and develops physical and psychological abilities essential to our daily life. Each wave is a life lesson'.
It was based on these pure and powerful grounds that the surf was born in the 15th century among the Hawaiian kings, who had already the pleasure of riding the waves on a wooden board. By that time, they were envisaged as wizards, as they were able to control the waves and deceive death at each movement, just as if they were protected by gods.
Lightning Bolt is inspired by the true spirit of surf and its riders lifestyle, departing from the original values of surf: a cool and relaxed attitude, a soul surfer approach and a free rider state of mind. A "Pure Source" was the motto then and it will be again
Gud sa flummigt, jag fattar ingenting. Hur funkar det?
Jag menar hur kan lyckas man att se sa trendig ut samtidigt som man bor i en van och duschar pa Mcdonalds? Och hur ska man fa plats med alla trendiga kladerl?
sverre skrev: Ja det är ju helt värdelöst alltihopa ju!!
ingen bikinikollektion, och dessutom om jag vill köpa kläder så gör jag det i Ullafuckingred light district amigo!
Dessutom hängde sig datorjhävulen när jag gick in på sidan.
Redax skrev: Ok, det räcker. Surfforum är inte platsen att marknadsföra sitt varumärke om man vill etablera ett gott rykte i Surfsverige.
(raderade 6 inlägg)
Joho, det gäller bara att kunna svara på frågorna. Oklarheter finns ju alltid med ett varumärke och om den som marknadsför kan svara på diverse frågor så visar det ju bara att den har koll samt tål kritik och det är ju bra färdigheter tycker jag.
Han har inte svarat på mina frågor än som jag skrev i gästboken och dessa var rätt så lätta att svara på om man har koll, om han gör det sen så får jag ju ett förtroende för varumärket annars inte.
Varför använder folk sig av flash?
Jäkla drygt att surfa på såna sidor särskilt när de e massa olika subdirs å grenar.
Men ja tycker Sverre ska ansöka så kan han surfa i Flash Gordon suit
Hatet ang. Flash är inte riktat mot Svenska ansvaret utan allmänt å gäller dvs andra sidor som "kodar" i Flash.
hahahaha fan va gött att lightning bolt har kommit till sverige. det är brunk stort här i portugal. tror att ägarna av företaget här i portugal har deras barn i min skola i porto.