Det skall blåsa årets storm på västkusten med vindar över 20 m/s och stora vågor..
Hoppas folket i Skåne, Bohuslän o Halland e redo för i morgon smäller det.. Big wave tävlingen kanske kan få in lite bidrag m.m. DMI utlovar 4-5m vågor m.m.
Ha det så kul nu... Rippa hårt....
Om någon vill dela bensin från GBG till Varbergs trakten så hör av er till tribesession@hotmail.com...
Jag skall till Varberg imorgon tidigt men med tåget. Vore roligt med lite surfsnack o sällskap.. Tror att många spots inte brukar fungera kommer att fungera imorgon..
Vägrar nästan att tro på mig själv när jag gjort mig själv till världens mest upptagna man efter P Diddy och kungen... MÅSTE hitta luckan för att få surfet imorgon!
Äsch, kommer bli som Magic Sunday 08 då ingen (inte ens Jakob) tog sig ut på Torö, m a o sönderblåst!
Och så har ni alla laddat som fan och får inget. HA! Rätt åt er som inte behöver jobba imorn.
Esta skrev: Äsch, kommer bli som Magic Sunday 08 då ingen (inte ens Jakob) tog sig ut på Torö, m a o sönderblåst!
Och så har ni alla laddat som fan och får inget. HA! Rätt åt er som inte behöver jobba imorn.
Esta, det finns ett par få ställen här på THE WESTSIDE som ger stora & långa bryt vid hård vind. Imorrn kommer det bilder.
Feddan skrev: Esta skrev: Äsch, kommer bli som Magic Sunday 08 då ingen (inte ens Jakob) tog sig ut på Torö, m a o sönderblåst!
Esta, det finns ett par få ställen här på THE WESTSIDE som ger stora & långa bryt vid hård vind. Imorrn kommer det bilder.
PS: Jobb... Vad är det? Börja stämpla!
Hmm, hur ska man svara på det?... *kryptisk*
Stämpla? Haru sökt jobb med utländskt efternamn i Svea? Iofs, stämpla o söka jobb e inte samma sak.
Nee, egenföretagare med jobb just den förmiddan.
Förra veckan fick väl västkusten väldigt mycket surf och nu ser det ut till att storleken kommer med. Det blir säkert skitkul om det inte blåser i sönder:)
lägntar till i morrrn !!!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas det blir grymt !!
Voy a tomar la ola más grande SRN sólo rasgar la mierda de todo el oeste de Suecia (risas mal)!!!!!!!!!!!
Esta skrev: Feddan skrev: Esta skrev: Äsch, kommer bli som Magic Sunday 08 då ingen (inte ens Jakob) tog sig ut på Torö, m a o sönderblåst!
PS: Jobb... Vad är det? Börja stämpla!
Hmm, hur ska man svara på det?... *kryptisk*
Stämpla? Haru sökt jobb med utländskt efternamn i Svea? Iofs, stämpla o söka jobb e inte samma sak.
Nee, egenföretagare med jobb just den förmiddan.
aaaajj,, inge vidare.
Nej, jag har inte sökt jobb med utlänskt efternamn. Jag är numera surfare på heltid.
Vart fan var alla???
Bara tacka o bocka.. Jag, brorsan o en till var ensamna ute i Kåsa i huvudhöga, side-offshore vind, glassy och helt jävla galet fina väggar.. Låg i 2 timmar men mellan 17.30 -18.00 var det något av de finaste jag sett i Kåsa.. Sedan kom folket, vinden o regnet o allt blev skit... men men.. Ser ut att bli en fin helg....
Swingkid skrev: Vart fan var alla???
Bara tacka o bocka.. Jag, brorsan o en till var ensamna ute i Kåsa i huvudhöga, side-offshore vind, glassy och helt jävla galet fina väggar.. Låg i 2 timmar men mellan 17.30 -18.00 var det något av de finaste jag sett i Kåsa.. Sedan kom folket, vinden o regnet o allt blev skit... men men.. Ser ut att bli en fin helg....
Skojar du eller ? Var i Vattnet från kl 11:00 till 17:30 tyckte att surfet var bättre tidigare typ vid 13:00 Var bara jag och en till i vattnet..