|
#69183 |
Flygding 15 år, 7 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Fick en tva sköna fem centimeter långa dings av malaysia airlines i förrgår. En på ovansidan och den andra paralellt på undersidan. Så hela sidan på brädan måste fixas. Men men,.. är det någon som vet om man kan få någonting tillbaka av flygbolaget, eller är det sånt som man får ta?
|
|
|
|
|
#69186 |
Svar: Flygding 15 år, 7 månader sen |
|
å vart kan man köpa reparerings kit?
|
|
|
|
|
#69187 |
Stoke: 30 |
|
jag rekomendera att ta det själv, så länge det har inte tagits på sig vatten är det inte så farligt oftast
|
|
|
|
|
#69189 |
Stoke: 2 |
|
Och jag undrar var dina bilder från indo är, för jag antar att det var där du flög hem ifrån...
Reparationskit går att köpa från alla surf-butiker jag känner till i Sverige. Vissa har postorder på deras hemsidor, andra förmodar jag att du kan ringa till och komma överrens om någon deal om du inte kan besöka butiken själv.
|
|
|
|
|
#69226 |
|
Jag var trött och kollade bara på nords hemsida, dar fanns det bara soltorknings grejorna, jag måste köpa en riktigt, med foam och allt. Skall kolla vidare!
|
|
|
|
|
#69234 |
Stoke: 2 |
|
vill du kunna få ersättning av flygbolagen måste du repportera skadan direkt på flygplatsen, dvs checka allt precis när du fått bagaget......och då kan det gå, annars e de nog jävligt svårt=P
|
|
|
|
|