Facebook data

1
Bilder i print
#6967 Bilder i print 18 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

döm till min förvåning när jag fick ett samtal från Australien där jag fick nyheten att i Tracks december nr så hade jag fått en bild från Fairy Bower publicerat. det måste vara fler än jag som fått in en bild i nån blaska. lägga upp här!

här e min bild.

Logga in för att svara
#6969 Svar: Bilder i print 18 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

å här e bilden

Logga in för att svara
#6983 Svar: Bilder i print 18 år, 4 månader sen  

LadyLove

Kul !

Logga in för att svara
#6992 Svar: Bilder i print 18 år, 4 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Gratulerar Kman. häftigt:)

Logga in för att svara
#7017 Svar: Bilder i print 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

THAT PHOTO IS ACTUALLY OF WINKI POP AT THE BOWER MATE..WINKI'S ON THE INSIDE AND DOESN'T USUALLY LINK UP WITH THE BOWER..Winki's MUCH hollower with a far more critical take off that only the select few surf..the rest sit at the bower and look into the tube when 'tha' boys pull in...
nice photo förresten..kul att du kom in i tracks..the surfers bible..fick du nåt betalt eller??

Logga in för att svara
#7027 Svar: Bilder i print 18 år, 4 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

RATMAN skrev:
THAT PHOTO IS ACTUALLY OF WINKI POP AT THE BOWER MATE..WINKI'S ON THE INSIDE AND DOESN'T USUALLY LINK UP WITH THE BOWER..Winki's MUCH hollower with a far more critical take off that only the select few surf..the rest sit at the bower and look into the tube when 'tha' boys pull in...
nice photo förresten..kul att du kom in i tracks..the surfers bible..fick du nåt betalt eller??

tack för infon rat. jag bodde där i två år och kan även jag bowern. fick inte ens ett e-mail som sa tack för bilden men det var kul att se bilden i print allafall.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!