Facebook data

1
Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder
#6986 Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder 18 år, 4 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Har lagt upp bilder på dagens surf.Jag har lagt in allt på mitt bildgalleri då jag slipper sitta å förminska skiten.Dagen började redan igår kvåll.Då vi surfare på Taigan spelar Undervattensrugby på torsdags kvällar.Och alla viste vilken FET surf som va på G.Så snacket gick om vilket ställe som va bra å vice verca, ja ni vet.Men endast jag kunde dra iväg på fre morgon.Så här kommer det.Steg upp 07.30 kolla på nätet.Pite-Rönnskär Nord 16m/sek och Bjuröklubb Nordost 18m/sek .Ironman ringde 07.45 och påminde mig om att surfchecká Mystoisland. 08.00 Skippade musli frukosten.Tundratallrik är det enda som funkar när det är minus 5.Och blåser uttabara fan. Lämnade Casa de Norgrena 09.30 Måste också påpeka att det va taskit ljus,snöstorm,molnigt och att min kamera är en "billo" för 800 bagis å har knapt zoom.Tanken va att surfa LowerJeffan men,,Det va isigt som fan.Drog å kolla in Mystoisland.På bild ser man inte mycket men det va ca 30 meter mellan vågtopparna.Satte mig å körde till Kågnäsudden.Surfchecka Lillsnäck först men,,Lill har aldrig varit bra på Rak nord.Storsnäck (som är en liten våg) fick duga idag.Hyfsat lä för vinden.Kom gärna med frågor elle komentarer.

Logga in för att svara
#7009 Svar: Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder 18 år, 4 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

GRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMMMMTT..FIIIIII FFF...........NN..........MR ICEMAN:woohoo:

Logga in för att svara
#7151 Svar: Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder 18 år, 4 månader sen Stoke: 3

130kmtillSKE
graphgraph

Hej Jocke!
Ser att du satsar på en never ending season i år på taigan . Högst imponerande och bilden med istapparna i håret är i det närmaste konst

Mycket härliga bilder och jag måste nog kika in igen om nån dag och se om de verkligen var "sanna".

Logga in för att svara
#7267 Svar: Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bi 18 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Ja jädrans vilka istappar!!! Ice dreads...
Men tänk på att det inte e så hälsosamt att surfa bland drivis. En liten klump på ngr kg i huvet och sen e det kört. Flytande sten, som jag brukar säga. Fick en i magen förra året.

Logga in för att svara
#7272 Svar: Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder 18 år, 4 månader sen Stoke: 6

schlook
graphgraph
Donerat Guld

Ha ha ha!!! Fy fan så hardcore! Släpa med dig Forsman ut nästa gång! Han kan behöva få tillbaka i sig lite av det hårda taigan erbjuder... har han berättat om alla sovmorgnar han ville ta på Fuerte? he he... hälsa honom! Bifogar en bild på taiganströttaste guldgossar!

Logga in för att svara
#7289 Svar: Surfing Idag på Taigan. (Skellefteå) Bilder 18 år, 4 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Taigan´s guldgosse (forsman) tyckte det va för kallt i mitten på Sep redan.Så han är inte den förste man tänker på att ringa till.(Han brukar skylla på för tunn våtdräkt.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!