|
#69888 |
HUR MAN UNDVIKER CROWD. 15 år, 7 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Kolla in denna snubbes Grommy inlägg,,,, surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=68273&catid=2
Observera hur många av oss som bor norr Umeå har svarat,,,,,  Typ "nada"
Snubben som skrev detta inlägg den 31/8t.Tror att Luleå skärgård går ned mot Umeå,,,,,
Snubben har inte fattat hur "sök" funktionen, funkar på detta forum,,,,
SE och LÄR,,, Övriga Swedensufers, Hur, man undviker crowd,,,
Man, kniper tjäft, och säger,,,Nada.
PS, Det finns inget bra surf i Luleå,,,Men,,,Dom surfare som ändå bor där åker "norrut" eller till Taigan,,Närmaste, surf stället för en Luleåbo är ca 8mil söder ut (Bombas i Skellet kommun) eller 15mil norrut. (Happis) Jag kommer dock tipsa "Magnus", om vem han kan kontakta i Luleå. Om, han nu vill,,,,,,,, 
|
|
|
|
|
#69891 |
Svar: HUR MAN UNDVIKER CROWD. 15 år, 7 månader sen |
|
Ja, asså. Om, Magnus kontaktar mig,,,  Så, kan, jag kontakta dom,som han, ska kontakta för en kontakt.
För att få kontakt, med dom kontakter, han behöver,Och, för att komma i kontakt med Sufarna i Luleå,,,,,
Hoppas, bara nu att dom, vil komma i kontakt med Magnus,,,,, 
|
|
|
|
|
#69896 |
Stoke: -234 |
|
BOS teaching surfers at surfsverige about avoiding crowd since NOW and on!
|
|
|
|
|
#69899 |
|
jocke skrev:
Kolla in denna snubbes Grommy inlägg,,,, surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=68273&catid=2
Observera hur många av oss som bor norr Umeå har svarat,,,,, Typ "nada"
Snubben som skrev detta inlägg den 31/8t.Tror att Luleå skärgård går ned mot Umeå,,,,,
PS, Det finns inget bra surf i Luleå,,,Men,,,Dom surfare som ändå bor där åker "norrut" eller till Taigan,,Närmaste, surf stället för en Luleåbo är ca 8mil söder ut (Bombas i Skellet kommun) eller 15mil norrut. (Happis) Jag kommer dock tipsa "Magnus", om vem han kan kontakta i Luleå. Om, han nu vill,,,,,,,,  Tja, man kan ocså tycka,,,,Crowd control,,,,
Bos controling since 2007
|
|
|
|
|
#69900 |
|
jocke skrev:
jocke skrev:
Observera hur många av oss som bor norr Umeå har svarat,,,,, Typ "nada"
PS, Det finns inget bra surf i Luleå,,,Men,,,Dom surfare som ändå bor där åker "norrut" eller till Taigan,,Närmaste, surf stället för en Luleåbo är ca 8mil söder ut (Bombas i Skellet kommun) eller 15mil norrut. (Happis) Jag kommer dock tipsa "Magnus", om vem han kan kontakta i Luleå. Om, han nu vill,,,,,,,, Tja, man kan ocså tycka,,,,Crowd control,,,,
Bos controlling since 2007 Eller,,BOS Controlling the Controlling,,,,,,,,,since 2007
|
|
|
|
|
#69915 |
Stoke: 0 |
|
Finns ett bra bryt inte långt från Råne.
|
|
|
|
|
#69916 |
Stoke: 1 |
|
haha jag vet ett secret spot i pite;) men det vet bara jag om:P
|
|
|
|
|
#69923 |
Stoke: -302 |
|
Nilias skrev:
haha jag vet ett secret spot i pite;) men det vet bara jag om:P
Pite havsbad? 
|
|
|
|
|
#69930 |
Stoke: 8 |
|
jocke skrev:
Ja, asså. Om, Magnus kontaktar mig,,, Så, kan, jag kontakta dom,som han, ska kontakta för en kontakt.
För att få kontakt, med dom kontakter, han behöver,Och, för att komma i kontakt med Sufarna i Luleå,,,,,
"Banankontakt är min takt, banankontakt är din takt och din kontakt är min takt och min kontakt är din takt.
Banankontakt är vår takt och vår kontakt är er takt och samma takt är tretakt och er kontakt är vår takt."
|
|
|
|
|
#69931 |
|
Feddan skrev:
jocke skrev:
Ja, asså. Om, Magnus kontaktar mig,,, Så, kan, jag kontakta dom,som han, ska kontakta för en kontakt.
"Banankontakt är min takt, banankontakt är din takt och din kontakt är min takt och min kontakt är din takt.
Banankontakt är vår takt och vår kontakt är er takt och samma takt är tretakt och er kontakt är vår takt."
Jocke brukar ju säga att det är jag som är kontakten.

|
|
|
|
|
#70006 |
Stoke: 68 |
|
jag vet hur man undviker crowd!
|
|
|
|
|
#70008 |
|
RATMAN skrev:
jag vet hur man undviker crowd!
Såklart du vet det för du bor ju i Presidenten Everts stad. Där får alla invånare lära sig att bevara sina secret spots så att inte en massa folkmassor utifrån kommer och överexploaterar mark- och vågytorna. 
|
|
|
|
|