Facebook data

1
Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm
#69980 Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Grotto
graphgraph

Jag och tjejen sticker till Ecuador om en dryg månad och behöver få tag i en dubbelbag till brädorna. Det är en 6'10 och en 6'2 som ska ner i väskan, den större är dock av någon bredare, rundare modell som jag kom över i Oz, så det kanske behövs en 7'0 bag för att det inte ska bli för tajt. Beställde en från Nord men den visade sig vara slut och nu har jag letat igenom alla butiker jag kan komma ihåg..
Vill inte ha med hjul men gärna handtag fram och bak så man kan bära ihop då vi nog kommer packa det mesta i den.
Tips någon?
Tack tack...

Logga in för att svara
#70017 Svar: Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Om den har hjul då... tackar du nej då?

Jag menar, du behöver ju inte rulla fram!

Logga in för att svara
#70128 Svar: Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Grotto
graphgraph

nejdå, men de brukar kosta typ en tusenlapp till, och min rygg är relativt frisk så den tussen spara jag gärna till typ revskor eller nåt annat kul..

Logga in för att svara
#70129 Svar: Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Vi har precis bestält hem en dubbelbag 7'0 Ocean Earth (utan hjul) till butik 6/5/4 på söder. Den är bokad men vi kan ta hem en till om det är intresant. Vi finns på Nytorgsgatan 27

Logga in för att svara
#70132 Svar: Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Grotto
graphgraph

Det behöver ni inte, för det va jag som va uppe och beställde den igår efter att jag skrev här, vilket gör denna tråd lite meningslös men när jag skrev detta trodde jag inte jag skulle hitta en butik som kunde fixa en två kvarter hemifrån. Kommer och hämtar den så fort den kommer till er

Logga in för att svara
#70134 Svar: Letar travelbag 2-3 brädor runt Sthlm 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Grotto skrev:
Det behöver ni inte, för det va jag som va uppe och beställde den igår efter att jag skrev här, vilket gör denna tråd lite meningslös men när jag skrev detta trodde jag inte jag skulle hitta en butik som kunde fixa en två kvarter hemifrån. Kommer och hämtar den så fort den kommer till er

Aprillo från dig.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!