Facebook data

1
Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva
#70055 Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: -5

POGA
graphgraph

Rädd för att jag kommer att börja koka under Psycho 2:an så länge inte tempen börjar näma sig 5C.

Tänkte därför att en 5/3 kunde vara bra from. nu och någon månad framåt, för att sedan komplettera med en 1mm väst med huva när det blir för kallt.

Skulle det funka att köra 6/5/4 nu så är det ju inte mkt att snacka om, men är inte den frusna typen...

Försöker vara smart, men kanske bara krånglar till det? Att det är kvalitetsskillnad på dräkterna är jag medveten om.

Erfarenheter någon?

...och, tänker inte köpa Psyco 2 5/3, nå'n jävla måtta får det vara!

Logga in för att svara
#70060 Svar: Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jaaaduu håll koddarna lagom tempererade. Resten löser sig.

Logga in för att svara
#70070 Svar: Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: 4

Dalamasen
graphgraph

Jag kör Psycho 2 större delan av surf-säsongen och det går skit bra!
Bättre att vara för varm än för kall ! Men det bästa är ju att ha flera våtdräkter för olika förhållanden. Se till att hålla fingrar och tår varma.Men vill man surfa när ingen annan vågar i vattnet är Psycho 2 något för dig

Lycka till !

Logga in för att svara
#70083 Svar: Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: -5

POGA
graphgraph

Dalamasen skrev:
Jag kör Psycho 2 större delan av surf-säsongen och det går skit bra!
Bättre att vara för varm än för kall ! Men det bästa är ju att ha flera våtdräkter för olika förhållanden. Se till att hålla fingrar och tår varma.Men vill man surfa när ingen annan vågar i vattnet är Psycho 2 något för dig

Lycka till !

Tack för ditt inlägg Dalamasen!

Logga in för att svara
#70086 Svar: Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

JLeft
graphgraph

Jag körde 5/3 dräkt förra vintern med en 1 mm väst, funkade skit bra så länge man har bra handskar och skor.

Logga in för att svara
#70087 Svar: Psycho 2 6/5/4 vs Epic 5/3 + 1mm väst m. huva 15 år, 7 månader sen Stoke: -5

POGA
graphgraph

JLeft skrev:
Jag körde 5/3 dräkt förra vintern med en 1 mm väst, funkade skit bra så länge man har bra handskar och skor.

Lutar åt det alternativet faktiskt. Tror att risken o bli överhettad i en 6/5/4 under senhösten är stor.

Tack!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!