Facebook data

1
Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast
#70313 Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Måndag till fredag nästa vecka åker jag och en vän till Bordeaux i hopp om bra surf. Vi hittade biljetter för 1000 spänn var och ungefär lika mycket har vi i fickpengar.
Planen är att ta sig ner från Bordeaux längs kusten ner till San Seb och områdena däromkring, det är inte alltför noga för alla spots verkar fungera mer eller mindre. (spot recensioner?)

Mitt erbjudande: Jag och polaren kraschar på golvet, ser till att skaffa god mat och bjuda på middagar.
Du/ni som har en sovplats att låna är såklart mer än välkomna till Stavanger i framtiden, surfa med lokala guider, äta god mat och skåda allehanda sköna platser, jobba in lite cash eller bara festa loss med 100 tals milfar, snygga karlar eller vad som passar dig bäst.

Logga in för att svara
#70314 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

BTW vad fnns att säga om surfet däromkring den här årstiden??

Logga in för att svara
#70325 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Bra pris, vart hittade ni den biljetten?

Logga in för att svara
#70328 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

MesS
graphgraph

marQs skrev:
BTW vad fnns att säga om surfet däromkring den här årstiden??

det kan nog pumpa!!

Logga in för att svara
#70338 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

LUFFARE I NÖD!!!

Logga in för att svara
#70352 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

marQs skrev:
LUFFARE I NÖD!!!

Din och min tråd är ju starkt besläktade

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=70304&catid=2

Verkar däremot vara otroligt svårt att få nån info från folk om området.
Tror vi hittat liknande flygbiljetter . Drar från Oslo jag.

Logga in för att svara
#70366 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Prognosen fran mandag pa playa Zurriola (San Sebastian) ser bra ut!! Var ute och surfade senaste for nagra timmar. Helt okey. Borjar bli lite mindre folk i vattnet nu med.
Behover ni nagon stanns att sova. Kika in pa Olgas place, Zabaleta 49, Gros, San Sebastian.
Jobbar i receptionen dar. Narmare surfen kommer ni inte har i San Sebastian. Rekomenderar det

//Bazmei

Logga in för att svara
#70367 Svar: Två luffare till kusten Bordeaux - San Sebast 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Qanik skrev:
marQs skrev:
LUFFARE I NÖD!!!

Din och min tråd är ju starkt besläktade

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=70304&catid=2

Verkar däremot vara otroligt svårt att få nån info från folk om området.
Tror vi hittat liknande flygbiljetter . Drar från Oslo jag.

Du kanske är den andra luffaren.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!