Facebook data

1
Artikel om Western Autralia
#70372 Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

...och om några proffs (ja Esta, jag är helt insnöad på proffsen för närvarande, men visa mig en lovande prognos så ska jag nog ändra mig).

www.coastalwatch.com/news/article.aspx?articleId=6514&display=0&cateId=3&title=The%20Desert%20Renaissance

Logga in för att svara
#70391 Svar: Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Det e slut med prognoserna.

Logga in för att svara
#70402 Svar: Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 4

ATA
graphgraph

Finfint! Det finns dock hårdare vågor och surfare i West Oz....

www.surfline.com/surf-news/psycho-slab_30314/1/

Själv gillar jag bild 4..

Logga in för att svara
#70411 Svar: Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

jorgenl
graphgraph

Helt stört, faktiskt. Vågorna som de surfar är stora, men de som är bakom är 2-3 ggr större.

Logga in för att svara
#70490 Svar: Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

fucking huge! såå vackert! snyft...

Logga in för att svara
#70494 Svar: Artikel om Western Autralia 15 år, 7 månader sen Stoke: 4

bigfat
graphgraph

efter att ha bott där nere i west oz i 1 och 1/2 år har en sett en del och surfat en del. en rolig sak var att min polare där nere står och håller up jetskin när de skär ut leashen. honom har jag tow at med många ggr om han har svingat in mig i rejäla vågor ingent som det från den som kallas the righthander för den är nummer ett på allas lista där nere när det gäller slabs. men med honom var jag också uppe i norra west oz och scorade två sjuka veckor. så det är sweet. men fy fan west oz är riktigt riktigt heavy. du bör vara mycket bekväm med heavy boils och kraftfulla vågor. har blivit mer knullad av två foot där än 6 ft uluwatu. det är en annan typ av surfing där nere. men sjukt grymt !

jarryd foster on a medium tombstone barrel. 2ft deep och med stepps. genom barrel riden gör lineup lite tunnare än på många andra ställen i världen. en av världens bästa leftar. vi kollade även in the righthander där uppe även kallad monuments eller. slaters right(ingen aussie kallar den det.) men det var som den blev beskriven i artikeln. när vi såg den först kom en perfect 6ft sett in med tre vågor i rad helt sjukt bra och vi blev lite sugna. sen så kom settet på 10 ft och det var bara att lägga in brädan i bilen igen. fy faan att jag ens tänkte tanken.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!