Facebook data

1
Surf på Canarieöarna
#70533 Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

max_rebo
graphgraph

Funderar på att åka till canarieöarna för att lära mig att surfa i vinter. Vilken ö erbjuder bäst surfing? Är det lätt att hitta uthyrning av surfbrädor och lektioner?

Logga in för att svara
#70535 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Bäst surfing beror ju på lite vad du är ute efter. Kolla dessa trådar för exempel på platser så länge medans du tänker efter.

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=53643#53643

surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&catid=2&id=1413#1413

Logga in för att svara
#70545 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Shakadude
graphgraph

Fuerteventura,
väst eller norr för nybörjare! Uppe i norr finns över 30 surfuthyrningar/ instrukrörkurser som konkurerar om kunder. Där finns också många riktigt billiga brädor att köpa eftersom dem inte har moms.. jag kan rekomendera Rapa Nui på stranden La Pared på västkusten, sjukt schysst folk, de var här jag lärde mig surfa.

Logga in för att svara
#70641 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

headdown
graphgraph

Jag kan rekomendera Puerto de la cruz och Socorro på Teneriffa båda ställen hyr ut brädor du kan även hitta bra och billigt boende om du hör med tommy vid surfshoppen i martinez (puerto de la cruz), dom har även kurser du kan gå.

Logga in för att svara
#70642 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tror det kan bli jävligt svårt att hitta uthyrning samt lektioner..

Sådant brukar alltid kosta pengar nämligen. Däremot kan du nog hitta ställen som erbjuder uthyrning och lektioner.

Välkommen ska du vara gosse hit! Jag är din dryge gudfader.

Berätta för mig, VAD har fått dig in på spåret surfning av alla sporter man kan åka!?

Logga in för att svara
#70667 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

max_rebo
graphgraph

Jag åker båda skate och en del snow. Har alltid varit sugen på att lära mig att surfa. Ser så jävla skönt ut att glida fram på en våg:cheer: Jag fick chansen att testa i vintras på grand canaria och de va riktigt kul fast jag igentligen inte klarade av något:lol: Ska helt klart ge det ett till försök, och jag siktar på i vinter.

Logga in för att svara
#70670 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

max_rebo skrev:
Jag åker båda skate och en del snow. Har alltid varit sugen på att lära mig att surfa. Ser så jävla skönt ut att glida fram på en våg:cheer: Jag fick chansen att testa i vintras på grand canaria och de va riktigt kul fast jag igentligen inte klarade av något:lol: Ska helt klart ge det ett till försök, och jag siktar på i vinter.

Vissa surfar även ikväll som bor i dina hemtrakter.

Logga in för att svara
#70706 Svar: Surf på Canarieöarna 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Karolina
graphgraph

Lanzarote:
www.surfschoolanzarote.se

Grymme-skolan!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!