Facebook data

1
Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!!
#70778 Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Yamma mamma hubba hubba yahoooooo!!

fast kanske inte ändå, du skriver en del rätt off saker ibland..

Logga in för att svara
#70792 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Näe det där resultatet fick jag inte när jag gjorde quizzet på en annan sida.

Jag fick detta resultat Obie.

You are an ADVENTURER SCOUT
You love adventure and anything else that can give you thrill. You like to push yourself to the limits and will never stop until you reach your goal. Your wild spirit inevitably leads to the great outdoors and the unknown. You don't like to be trapped indoors and you feel that people who hate outdoors are pussies. Only Scouting is the one uniformed organisation that you can pursue your crave of outdoor activities with ease. You are generally sociable but you prefer sticking in small, close knitted interest groups. You have tons of courage and fortitude, and you love travels but hate commitments.

Logga in för att svara
#70795 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Z z Z z Z z Z z z z z

Logga in för att svara
#70796 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ja nu är det dags för dig Obie att sova så att du blir en pigg o stark man imorgon bitti.

Jag ska själv snart krypa ner i min sovsäck och mysa i mitt tält och lyssna på vindens sus.

Logga in för att svara
#70797 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Innan jag somnar varje kväll brukar jag titta på någon scoutig bild för stämningens skull.
Som den här t,ex. som är ett enkelt knoparbete som jag brukar knopa ihop tillsammans med scoutvänner på scoutläger.

Jag har ju alltid tyckt om fart och höjder samt gungor av alla de slag.

Logga in för att svara
#70807 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Vilka märken har du? De ända märkena jag någonsin fått var typ från ett sketet Frostis paket. Ja, åsso nu då som ny BOS:are.

Logga in för att svara
#70820 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Revisorn jag är inte så mycket för märken jag har motivationen att lära mig scoutiga saker utan att få ett märke som belöning. Som litet barn var jag med i ett KFUK-KFUM scoutförbund som gav ut märken för varje speciella kunskap som jag klarade. Från den tiden har jag knivmärket, eldmärket, matlagningsmärket, paddlingsmärket samt några lägermärken.

Sen när jag var 12 år slutade jag med scouting och var bara en vanlig friluftslivstyp en massa år.

För några år sen kom jag på att jag ville scouta igen och gick då med i SMU-scoutförbund och i detta används inte märkessystemet på samma sätt som i det förra. För här bygger man verksamheten genom att jobba i projekt i små grupper och inriktar sig på helheten istället för på detaljerna och ger ut årsmärken istället. Så från detta scoutförbund har jag endast ledarmärket samt några lägermärken
t, ex. detta

De internationell scoutlägren är dom mest roliga Revisorn.

Logga in för att svara
#70821 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Revisorn jag är inte så mycket för märken jag har motivationen att lära mig scoutiga saker utan att få ett märke som belöning. Som litet barn var jag med i ett KFUK-KFUM scoutförbund som gav ut märken för varje speciella kunskap som jag klarade. Från den tiden har jag knivmärket, eldmärket, matlagningsmärket, paddlingsmärket samt några lägermärken.

Sen när jag var 12 år slutade jag med scouting och var bara en vanlig friluftslivstyp en massa år.

För några år sen kom jag på att jag ville scouta igen och gick då med i SMU-scoutförbund och i detta används inte märkessystemet på samma sätt som i det förra. För här bygger man verksamheten genom att jobba i projekt i små grupper och inriktar sig på helheten istället för på detaljerna och ger ut årsmärken istället. Så från detta scoutförbund har jag endast ledarmärket samt några lägermärken
t, ex. detta

De internationell scoutlägren är dom mest roliga Revisorn.

Logga in för att svara
#70834 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Obie skrev:

hade det varit elin_nybörjaren hade hon sannerligen fått fortsätta förpesta forumet!
Men nu är det inte så, och då kan du inte ta till det knepet lady!!
You better relax, du balanserar på en skör tråd även med Gudfaderns toleranta ögon sett!

Men Gudfadern litar på människans förmåga att vara mottaglig för klander.
Någon BOS blir du aldrig, men jag tror att vi kommer kunna fungera sida vid sida här på slagfältet.

Logga in för att svara
#70840 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Obie skrev:

[/img]

Någon BOS blir du aldrig, men jag tror att vi kommer kunna fungera sida vid sida här på slagfältet.

Vad bra att du tror på någon både på dig själv samt på mig och det vi tillsammans skapar här på SS fast på olika sätt.

Logga in för att svara
#70843 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#70850 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:

Vad säger du åt Obie?

Han som har gjort så fina BOS-bilder vill du nu inte längre uppskatta.

Obie är ju snäll.

Logga in för att svara
#70869 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Obie skrev:

Och du tycker inte denna schoolgal´ ser rätt OFF ut?!?!

Logga in för att svara
#70953 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Andiss skrev:

Vad säger du åt Obie?

Han som har gjort så fina BOS-bilder vill du nu inte längre uppskatta.

Obie är ju snäll.

Jag vet inte om han menar mig eller dig ???!!

Logga in för att svara
#70954 Svar: Elin_nybörjare är det här duuuuuuu???!!! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Liinus skrev:
[quote]Obie skrev:

Och du tycker inte denna schoolgal´ ser rätt OFF ut?!?!

[/quote

Snackar du om Liinus, scouten är ju het!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!