|
#7096 |
Naturreligiös upplevelse! 18 år, 4 månader sen |
Stoke: 0 |
KayP
|
Surfade Torö idag runt kl 10-11 när det snöade som bäst....
Glassiga vågor och heelt själv!.. Offshore och jämt med inrullande set....
Riktigt mäktig känsla... Helt lugnt i vattnet med snö som täcker tippen av brädan
En dag att minnas!!!
|
|
|
|
|
#7097 |
Svar: Naturreligiös upplevelse! 18 år, 4 månader sen |
|
Vi måste precis ha gått om varandra, vi var på stenstrand från kl halv 9 eller når men sen drog vi bort till udden. Var också fint, sjukt glassy dag, svag offshore och fina linjer, utlandskänsla i snöyran!
|
|
|
|
|
#7099 |
Stoke: 1 |
|
Nice, synd att man var tvungen att hänga bakfull på jobbet. Får hoppas på tisdag! Var det lika högt vatten fortfarande eller börjar det dra sig tillbax?
|
|
|
|
|
#7100 |
|
Det var fortfarande sjukt högt vatten, men det gick faktiskt ner lite under dagen, vägen innan bron var översvämmad så man var tvungen att åka i vatten en bit, men det blir riktigt fina vågot på udden när det är så högt!
|
|
|
|
|
#7121 |
Stoke: 4 |
Teun
|
Håller med, Torö var epic idag! Superclean, offshore och huvudhögt. Utan tvekan en av mina bästa dagar någonsin i sverige. Om det inte hade varit för snön och kylan kunde man tro att man var utomlands.
Att jag surfade som en gammal disktrasa gör lyckan inte mindre..... Några bra vågor blev det ändå.
Hälsning till killarna som höll mig sällskap. Hoppas ni fick det bra på eftermiddagen också.
|
|
|
|
|
#7123 |
|
Jo, tack själv för sällskapet, kul att ha nån mer i line-up! blev ganska litet på eftermiddan men det funkade. Sjäbl tog bakfyllan och 2 timmars sömn ut sin rätt men efter ett illamåendepiller och en kaffe var man i igen!
|
|
|
|
|