Facebook data

1
boardshorts yj?
#7131 boardshorts yj? 18 år, 4 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

kom hem från brasilien i dagarna, ångrar redan att man reste hem. Så jäkla peppad att jag beställde ett par boardshorts från ett märke som hette yellowjack mitt i vintern. Undrar om nån kan skriva nåt bra om dom, är det nåt att ha, eller har man gjort bort sig nu igen? Blev tippsad av en likasinnad...och jag hoppas att dessa ska stilla min depresion.

Logga in för att svara
#7232 Svar: boardshorts yj? 18 år, 4 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Känns ju lite sjukt o svara på sitt eget inlägg, men va fan. Brallorna kom fram blixtsnabbt i en snygg liten box. Kul som fan med svenska boardshorts, clean stil och schysst passform...men inte kommer dom stilla min depreSSion. Lär ju dröja ett tag innan man får testa schårtzen...

Logga in för att svara
#7233 Svar: boardshorts yj? 18 år, 4 månader sen  

Gbg

Pinsamt med sån här uppenbar smygreklam i forumet. Genast tappar detta märke all respekt.
Be Eric och Christian att skaffa en banner istället!

Logga in för att svara
#7265 Svar: boardshorts yj? 18 år, 4 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Sorry men du är helt fel ute. Känner inte grabbarna bakom detta märke. Blev bara så jävla glad när jag hittade ett par mer diskreta surfbrallor som dessutom verkar vara helt schyssta grejer. För mig är grejerna nya, men de kanske har funnits ett tag. Ber om ursäkt om det har framståt som grattis reklam, var inte min mening. Ska hålla min trut nästa gång och uppsöka en psyktant för hemkomstångest

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!