Facebook data

1
Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda..
#71381 Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Polarn lämnade in sin Lightbräda på Frontside innan sommarn, nu när vi skulle se om den var såld efter sommaren så vart affären tom. Ingen info, nummer och ingen som hört sig till polarn som lämnat in brädan.
Vet någon hur man får tag i dem? Har de fortfarande kvar affären på Gotland så man kan nå dem där?
- tacksam för info

Logga in för att svara
#71382 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Det där låter lite jobbigt!

Gå in på min surfprofil här å maila mig. Så ska du få ett nummer du kan ringa.

Vill inte lämna ut nummer på denna sida.

Logga in för att svara
#71388 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jaha, och vart går det numret tro..? Till en konkursförvaltare eller!!!??

MOUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Logga in för att svara
#71398 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Men, att du orkar spamma.

Logga in för att svara
#71400 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Sick! Vad har hänt med Frontside?

Logga in för att svara
#71402 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Men Morecore, nu bjod du in Sverre och Adamski till att skriva: "Jag ska spamma din mamma"!!!
Fast nu blev ju jag forst istallet.... kann pa den gudfadern!

FBG Posse (nej inte pussy) - interfering with authority since -99:whistle:

Logga in för att svara
#71412 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

Nynäs
graphgraph

det är nog inga problem att få tag i brädan! hämtade mina brädor där för ett tag sen! dehöver du ett till telnr maila mig!

Logga in för att svara
#71449 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

morecore, om du skulle åtminstone försöka att iallafall få en liten om än kortvarig och något darrig kontakt med det du har innanför pannbenet..
så skulle du kanske kunna se att Redax fråga och mitt så kallade spammande egentligen uppmanar till samma fortsättning på tråden. Jag valde dock att spetsa till det något.

För övrigt har du ju själv fått svar via din profil och ett telefonnummer, så kan inte hävda att du längre "äger" frågan.

BOS defending themselfs and explaining to morons since 2007

Logga in för att svara
#71500 Svar: Frontside på Odengatan?? Försvunnen bräda.. 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Polaren meddelar: Fick tag på dem, brädan säljs på Gotlans istället. Tack Danne, Nynäs och Peter.
Allt lugnt, Tack Frontside!

Ok, sverre du behöver inte försvara dig genom att använda alla tangenter på tangentbordet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!