Facebook data

1
Sugen på att flytta?
#71527 Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

Det blev i alla fall jag:(
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/522939

Nej, jag har inte provision, bara abstinens.

Logga in för att svara
#71528 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Men åååååååååååååååhhhh....

Logga in för att svara
#71529 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

å så spärrar man av stranden...

Logga in för att svara
#71530 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Aha...det måste vara denna som MacBeth tipsade mig om igår. För den kostade 12 mille samt hade tennisbana.

Wrane det e bara å slå till, i annat fall så kan ju NSK ha sin verksamhet där.

Logga in för att svara
#71532 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

...med rostigt staket, gärna hela vägen ut i vattnet så att ingen kommer förbi.
Sen blir man lack för allt jävla oljud som de där förbannade surfarna måste hålla på med så fort det är en krusning på vattnet. Skräpar ner gör de satans svinen också. Parkera har de inte lärt sig heller, så jag får sätta dit skitstora stolpar vid vägkanten, helst så att man inte kan mötas med bil, bara med traktor.

Äh, tror inte jag slår till... blir ju bara upprörd.

Logga in för att svara
#71534 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS är redan med i budgivningen...

money? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! Thats the easy part..

Logga in för att svara
#71539 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Är det inte ett perfekt klubbhus för Nynäshamns Surfklubb? Jag skulle i alla fall gå med om ni hade det...

Logga in för att svara
#71542 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Tina
graphgraph

Vi smider planerna i kväll !
Syns på vanliga stället.

Logga in för att svara
#71552 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

nic skrev:
Är det inte ett perfekt klubbhus för Nynäshamns Surfklubb? Jag skulle i alla fall gå med om ni hade det...

Aha jag har en efterföljare som tycker likadant som jag.

Logga in för att svara
#71555 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

louie
graphgraph

SVERRE THIS IS YOUR HOME

Logga in för att svara
#71560 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen  

burken

för det priset kan man ju köpa en hel ö där det dessutom går att surfa regelbundet också och utan onödiga crowds så fort det blåser upp till midjevågor! typ denna, www.badocislandresort.com/

Logga in för att svara
#71561 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

burken skrev:
för det priset kan man ju köpa en hel ö där det dessutom går att surfa regelbundet också och utan onödiga crowds så fort det blåser upp till midjevågor! typ denna, www.badocislandresort.com/

Eller så kan man köpa 1739st tält för det priset och ha surftältläger tillsammans på Torö. Fler sovplatser enligt mitt förslag än vad det där huset erbjuder för samma summa.

Logga in för att svara
#71566 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

louie skrev:
SVERRE THIS IS YOUR HOME

WHAT IS THIS!!!!!?????

SHAAAAAARKBOY !!!! COME HOME AND TAKE CARE OF YOUR WOMAN!!!!!!

Det där är mitt privata hem, men BOS har råd att köpa vilka lokaler dom vill. Jag skiljer på min privata ekonomi och BOS ekonomi.

Logga in för att svara
#71578 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen  

burken

Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

Eller så kan man köpa 1739st tält för det priset och ha surftältläger tillsammans på Torö. Fler sovplatser enligt mitt förslag än vad det där huset erbjuder för samma summa.

herregud du elin det blir mycket folk på en o samma plats det! stod det vad det såldes för? missade det.. jag tänkte att det kanske var rätt mycket billigare än huset på torö efterssom det ligger på filippinerna. ingen disrespect till kära torö men jag har en känsla att surfet även e bättre på alla plan därnere:)

Logga in för att svara
#71581 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

burken skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

herregud du elin det blir mycket folk på en o samma plats det! stod det vad det såldes för? missade det.. jag tänkte att det kanske var rätt mycket billigare än huset på torö efterssom det ligger på filippinerna. ingen disrespect till kära torö men jag har en känsla att surfet även e bättre på alla plan därnere:)

Jag utgick från Toröpriset. Ja mycket folk skulle det bli som trängs i vågorna.

Jag har inte kollat upp priset på den dära ön som du föreslog. Fast om det är i Fillippinerna så är risken för översvämningar rätt så stor och detta innebär ju även att vågorna är stora där samt det blåser mycket där vissa månader. Flygbiljetten dit tar lång tid samt e dyr jämfört med resekostnad och resetid till Torö. Fillipinos är dock mycket gästvänliga speciellt till rika svennebananer.
Hmm....Vad e bäst? Att ta vara på Sveriges landskap eller att hänga alt. surfa där borta på andra sidan ?

Logga in för att svara
#71593 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen  

burken

Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

Jag har inte kollat upp priset på den dära ön som du föreslog. Fast om det är i Fillippinerna så är risken för översvämningar rätt så stor och detta innebär ju även att vågorna är stora där samt det blåser mycket där vissa månader. Flygbiljetten dit tar lång tid samt e dyr jämfört med resekostnad och resetid till Torö. Fillipinos är dock mycket gästvänliga speciellt till rika svennebananer.
Hmm....Vad e bäst? Att ta vara på Sveriges landskap eller att hänga alt. surfa där borta på andra sidan ?

ja det verkar ju som det lätt blir översvämningar där.. men det är väl som att jämföra att om man som alpinist föredrar att klättra kebnekajse eller nere i alperna. det beror väl även på om man föredrar rena 200meters linjer framför annars choppiga 50meters åk. surf på östersjön är väl sällan utan stark onshore. om du sen jämför levnadskostnaderna under en längre tid på filippinerna o levnadskostnaden i sverige 1månad så kan man nog ta kostnaden för flygbiljetten utan problem. och för mig som inte e mycket till patriot är inte valet svårt.. men för all del heja heja torö!

Logga in för att svara
#71596 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

burken skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
burken skrev:

ja det verkar ju som det lätt blir översvämningar där.. men det är väl som att jämföra att om man som alpinist föredrar att klättra kebnekajse eller nere i alperna. det beror väl även på om man föredrar rena 200meters linjer framför annars choppiga 50meters åk. surf på östersjön är väl sällan utan stark onshore. om du sen jämför levnadskostnaderna under en längre tid på filippinerna o levnadskostnaden i sverige 1månad så kan man nog ta kostnaden för flygbiljetten utan problem. och för mig som inte e mycket till patriot är inte valet svårt.. men för all del heja heja torö!

Finns det ens plats för 1739st tält på Torö?

Logga in för att svara
#71598 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen  

burken

kanske:whistle:

Logga in för att svara
#71682 Svar: Sugen på att flytta? 15 år, 7 månader sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

louie skrev:
SVERRE THIS IS YOUR HOME

Meros Camping? That makes sense.

Logga in för att svara