Willy skrev:
sverre skrev:
Jag pekar INTE på den finnige killen i skolan med ful keps
Däremot är det redovisningar i skolan idag, och en av killarna har något viktigt att säga, han börjar däremot att mala o mala o mala o mala så snart går alla därifrån... snart somnar läraren....
Efter det hela är över, så tittar jag upp från min I - phone där jag kollat på Pörr under tiden och säger till killen spm undrande ser sig runt.
Du grabben, har du något du tycker är viktigt som du vill få fram, så prova med att försöka säga det med mindre ord nästa gång, då får du fler att lyssna.
Nä. Du är killen som ropar ut TRÅÅÅÅÅKIIIIIGT, mitt i den andra killens redovisning och som belöning får ett skratt av klassens övriga elever. Men redovisningen är väldigt bra och killen får MVG. Du får IG för du har inte orkat bry dig speciellt mycket. På sikt blir killen en framgångsrik författare som får göra och skriva om nästan vad han vill, medan du bor i en husvagn och hänger på forum och gnäller resten av ditt liv.
Fel, fel, fel ,fel!! igen, igen ,igen!!
Hade inte alexfromcali skrivit klart sin text menar du? Hur kan jag ropa tråkigt MITT I den andre killens redovisning??
Vad jag än gjorde så gjorde jag det EFTER, när han var klar, det kan vi väl åtminstone vara överrens om.
Sen är det fel att jag får ett skratt av de andra eleverna. Jag tyckte själv inte att det var det minsta roligt eller humoristiskt..
Sen undrar jag vem är det som gnäller som en kärring här!!?? Kan det vara... DIN M...