Facebook data

1
Stockholms Landsting frontar med surfare
#71600 Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Snygg modell poserar på Torö Stenstrand med värsta gunnen i Claes Olsons shorty och polerar magen med vaxet

Logga in för att svara
#71601 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

OscarGBG
graphgraph

HAHAHA... liksom kunde de inte erbjudit ett gäng lokala surfare på plats när det verkligen stormar och går av så man får se hur det verkligen ser ut.... Helst i full vintermundering och lätt snö...

Logga in för att svara
#71613 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Nämen de lär ju inte ha någon koll, som de flesta..

Logga in för att svara
#71614 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Surf är bara något coolt..

Logga in för att svara
#71615 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Liinus skrev:
Surf är bara något coolt..

Thats right!

Logga in för att svara
#71621 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Nestor är en av våra bussförare stod det längst ner till vänster på fotot. Surfar bussföraren Nestor måntro?

Logga in för att svara
#71624 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Varför har han blöta lår?

Logga in för att svara
#71626 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Willy skrev:

För att resten av kroppen är torr.

Logga in för att svara
#71636 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Nestor är en av våra bussförare stod det längst ner till vänster på fotot. Surfar bussföraren Nestor måntro?

Det missade jag, men det är väl inte bussförarna som åker buss, det är ju passagerarna. Feltänk av byrån enligt mig, speciellt eftersom Nestor kanske inte ens surfar(?)

Logga in för att svara
#71643 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfar 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

nestor har iallafall vax på brädan.. det är mer än vad de flesta modellsurfare brukar ha haha... [img]

Logga in för att svara
#71649 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Willy skrev:

Någon har sagt att surfare brukar kissa i sina dräkter? Han vill väl inte vara någon posör eller?

Logga in för att svara
#71660 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfar 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Finns det någon surfare som bär brädan med vaxet mot kroppen?
Förutom killen på bilden då uppenbarligen.

Logga in för att svara
#71661 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Finns Nestro här???

Logga in för att svara
#71671 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfar 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

exiit skrev:

Ja, så jävla fel är det inte, det är bara stockholmare som när dom får för sig hur någonting ska vara så måste det vara så, för att man ska vara jääävligt inne!

Om det är het sol, tar jag hellre eventuellt lite vax mot kroppen än att hela jävla mina fina vaxbubblor smälter till en gegga.

OOOhh nej, usch, vax mot min kropp! Jag är från Stockholm!!

Logga in för att svara
#71676 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Kan vara ganska skönt med utsmetat vax mot kroppen. Ger alltid den där fräscha och pirriga känslan som inställer sig när jag gör mig fin och vaxar ryggen.

Logga in för att svara
#71678 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfar 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

exiit skrev:

Absolut! Jag gör det men bara när jag ska i och ur vattnet. Har räddat ett gäng fenor på det viset. Hur o varför? Jo, dom dära jävligt hala stenarna får en att ramla ibland och när vaxet e mot kroppen, då ramlar man med fenan/fenorna uppåt eftersom armen som bär brädan reflexmässigt åker upp under fallet.

Logga in för att svara
#71685 Svar: Stockholms Landsting frontar med surfare 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Däremot är det jävligt viktigt i Stockholm hur man bär brädan när man är på väg genom stan till en surfshopp med brädan!!! Man vill ju se pro ut!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!