Facebook data

1
VI HYLLAR!!
#72014 VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Som ett nytt inslag i BOS verksamhet kommer jag, Gudfadern, att varje månad hylla en surfare i Sverige som förtjänar att lyftas fram lite extra.

Denna första gång vill jag hylla en person som tyvärr inte syns här så ofta längre, men som har gjort otroligt mycket för svensk surfing och dessutom är en hängiven snowboardare och skejtare.
Vi hoppas att han genom denna hyllning som är ett bevis på uppskattning kommer att visats lite mer här ibland oss framöver.

Nog om detta, surfaren vi hyllar är:

trumm virvel virevel....

ANTS!!!!

Logga in för att svara
#72015 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Hipp hipp hurra!!!!

Ants is social.

Ants highly organized colonies or nests which sometimes consist of millions of individuals are divided into infertile female workers & fertile males (drones) & females (queens). Colonies Can occupy & use a Wide area of land to support them. Ant colonies are sometimes Described as super organisms because the colony appears as a single entity.

Logga in för att svara
#72016 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Elin_nybörjaren skrev:
Hipp hipp hurra!!!!

Ants is social.

Ants highly organized colonies or nests which sometimes consist of millions of individuals are divided into infertile female workers & fertile males (drones) & females (queens). Colonies Can occupy & use a Wide area of land to support them. Ant colonies are sometimes Described as super organisms because the colony appears as a single entity.

NEJ MEN FÖR I HELVETTE!!! SABBA INTE RESPEKTEN FÖR ANTS NU!!!!
Då kan DU hamna i en myrstack!!

För övrigt går det bra att grtulera eller visa sin vördnad genom att säga ett par ord.

Logga in för att svara
#72028 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Hehe, det sista jag hörde från mannen e "Ni kan fan dra åt helvete allihopa!" eller nåt i den stilen...
Nu e han farsa.

Logga in för att svara
#72031 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Ants är en skön snubbe som varit med sedan tidernas begynnelse i Skateboard och sedan Snowboard.

Älskar att häckla honom då han åker haschplanka medans jag själv klämmer lagg:evil:

Det bästa med honom är att han alltid står för vad han gör samt att han har arbetat hårt för skateboardens utveckling i Sverige!

Keep on what youre doing buddy:laugh:

Logga in för att svara
#72042 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

sverre skrev:
Som ett nytt inslag i BOS verksamhet kommer jag, Gudfadern, att varje månad hylla en surfare i Sverige som förtjänar att lyftas fram lite extra.

Denna första gång vill jag hylla en person som tyvärr inte syns här så ofta längre, men som har gjort otroligt mycket för svensk surfing och dessutom är en hängiven snowboardare och skejtare.
Vi hoppas att han genom denna hyllning som är ett bevis på uppskattning kommer att visats lite mer här ibland oss framöver.

Nog om detta, surfaren vi hyllar är:

trumm virvel virevel....

ANTS!!!!

Haaaaaaahahahahhahahaa!!

Logga in för att svara
#72052 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Hipp hipp hurra!!!!

Ants is social.

NEJ MEN FÖR I HELVETTE!!! SABBA INTE RESPEKTEN FÖR ANTS NU!!!!
Då kan DU hamna i en myrstack!!

För övrigt går det bra att grtulera eller visa sin vördnad genom att säga ett par ord.

Jag är redan i Ants myrstack.

Logga in för att svara
#72146 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Bra initiativ Sverre! Jag har ett förslag på vidarutveckling till din eminenta hyllningsidé. Varje månad väljer GUDFADERN ut tre kandidater som bör hyllas och Redax kan då lägga ut en omröstning där en av dessa tre röstas fram av forumläsarna.

Logga in för att svara
#72150 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

En av dom sista bilderna jag har på månadens hyllade surfare.

Logga in för att svara
#72153 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Bra initiativ Sverre och bra idé Willy. Ska se vad vi kan göra.
Så till mannen ifråga... Vill stämma in i hyllningen. Ants - du är ett unikum och en rolig sate. Vad vore Sidledessverige utan dig - trökigt! Tack för att du finns och kryddar vår vardag med dina upptåg!

Logga in för att svara
#72154 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Grattis Ants till det stora bidraget till Rålis skatepark. Bra jobbat!!

Logga in för att svara
#72156 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Grattis!!

Logga in för att svara
#73169 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

OCH NU HYLLAR ANTS OSS TILLBAKA GENOM SIN NÄRVARO HÄR!!!!

Logga in för att svara
#73172 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ha ha, tack gubbar och gummor och Sverre!

Jag hinner inte vara här så mycket längre p g a studier, jobb, Sthlm Sub Surfers, Highvalley Skatepark och inte minst min familj som i fredags blev en till. Nu har jag två surfdrottningar som kommer döpas i Torös kalla vatten inom sinom tidsom..

By the wäy, grattis också till Niklas Carlweitz (Surfsveriges grundares bror!) som också surfar och fick sin dotter i samma korridor bara några timmar senare!

Två surfare föddes i fredags!!!!

Logga in för att svara
#73188 Svar: VI HYLLAR!! 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

STOOOOORT GRATTIS GUBBAR

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!