Filmade 10min utan stativ, det blev oskarpt och skakigt, inga stora set kom in under den tiden
youtube tog bort mitt soundtrack...
men här är ett bidrag
Gessles i Halmstad levererade vackert swell idag (på kvällen var det bäst), självklart dog batterierna när jag tänkte filma/fota lite. Det var folk som fotade så hoppas nån lägger upp bilder!
Nån som kan lägga upp så att även vi som inte förstått grejen med facebook kan kolla?
exakt!! Att lägga upp en länk till facebook är fan NOT bosy, snarare riktigt riktigt SUPERtöntigt!!
DIN MAMMA kan ha facebook, och jag kan ha FACEFUCK, FUCK IT!!
Du ska inte försöka att få surfsverige medlemmar att logga ut för att gå in på facebook!! Det är NOT bra!!
Kunde tyvärr inte surfa så det blev att leta ställen istället. Hade sett ett innan som jag trodde skulle funka med hård vind och gissa om jag hade rätt. En ganska så lång vänster, dock inga höga vågor ( 1, 1.5 m ) inga surfare. Fotade med mobilkameran för att visa Adam men bilderna blev för suddiga. Lyckad dag utan surf ändå
Miche skrev: Kunde tyvärr inte surfa så det blev att leta ställen istället. Hade sett ett innan som jag trodde skulle funka med hård vind och gissa om jag hade rätt. En ganska så lång vänster, dock inga höga vågor ( 1, 1.5 m ) inga surfare. Fotade med mobilkameran för att visa Adam men bilderna blev för suddiga. Lyckad dag utan surf ändå
Fan va jag ser fram emot att surfa där! Såg ju hur det såg ut på sämre vindar, hade man varit 40 cm lång då hade det varit en jävla resa. Men med tanke på att du lät som ett barn på julafton när du ringde från stormen så är det bara att vänta på klapparna!