Facebook data

1
alla måste hålla med att Torö va grymt idag
#72240 alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Torö återhämtade sitt rykte i mina ögon idag...
Cleant o lite över huvudet... Helt grymt alltså...

Såklart man INTE hade kameran med sig för en enda jävla gångs skull...

Tack Kung Bore...

Logga in för att svara
#72248 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Hörde jag episkt?

Logga in för att svara
#72249 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Jag säger FABLISKT!!

Mellan 17-18 vred vinden till side/offshore och "andra" bjöd på sjuka långa glasiga högrar och tokpunchiga branta vänsterväggar som fanimej TUBADE!!

Logga in för att svara
#72251 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Jo det va riktigt jävla bra faktiskt härliga vågor med fin vägg på insidan fick mig en liten (tror jag) Torö Tub kändes som det för tittade upp för en sekund så såg jag bara vatten och hörde ett jävla hojtande från stranden tror Danneroyal kan vittna faktiskt så jag är helnöjd bra size också!!!!!!

PEACE

Logga in för att svara
#72256 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Du som stod vid andra allmänningen och beundrade vågorna vid typ 17-17.30 och tog foton får gärna lägga ut bilder eller plinga in på min profil så du kan maila dom till mig. Denna dag vill jag ha fotominne av! Tror att jag fastnade på bild precis innan läppen slog mig hårt i hövvet.

Logga in för att svara
#72262 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
Jo det va riktigt jävla bra faktiskt härliga vågor med fin vägg på insidan fick mig en liten (tror jag) Torö Tub kändes som det för tittade upp för en sekund så såg jag bara vatten och hörde ett jävla hojtande från stranden tror Danneroyal kan vittna faktiskt så jag är helnöjd bra size också!!!!!!

PEACE

Hörru det var en jävla go vägg du surfade där och det såg ett tag ut som du skulle in i tuben. Det var då vi började hojta och tjoa...Jag skulle säga att det var jävligt nära tub men inte riktigt. Sorry vill inte pajja stoken. Det viktigaste är ju att vågdjäveln var asgrym!!

Logga in för att svara
#72306 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

mistarippa skrev:
Jag säger FABLISKT!!

Mellan 17-18 vred vinden till side/offshore och "andra" bjöd på sjuka långa glasiga högrar och tokpunchiga branta vänsterväggar som fanimej TUBADE!!

Har du tagit dig för en direktöversättning av det engelska ordet Fabulous eller hur fan det stavas?
Fabliskt för ju tankarna närmast till djur som talar.. ?

DU! Det var bra att du tog ner Tyresö soulsurfers stoke, han ska inte komma här som NERD och claima en tub han inte fått! hehehe!

Logga in för att svara
#72317 Svar: alla måste hålla med att Torö va grymt idag 15 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

mistarippa skrev:
Jag säger FABLISKT!!

Detta tror jag inte på ett ögonlock.

Jag kräver BEVIS!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!