Facebook data

12
Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 1000-1330
#72477 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

MattiasK skrev:
[quote][
Jag tog med lite mindre wipe-out bilder den här gången. Kanske borde göra en wipe-out special och samla ihop de roligaste från alla åren. Visst, surftrick i all ära, men vurpor är nästan roligare att plåta.:P[/quote]

haha kanske för att det är enklare att se om någon fick till en fin whipe out än ett bra trix... ja gör de sätt ihop någon fin bildserie.

Stämmer in med övriga, fina bilder. Torö få så cool färg ibland.

Logga in för att svara
#72482 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 25

MattiasK
graphgraph

freddandson skrev:
[quote]MattiasK skrev:
[
Jag tog med lite mindre wipe-out bilder den här gången. Kanske borde göra en wipe-out special och samla ihop de roligaste från alla åren. Visst, surftrick i all ära, men vurpor är nästan roligare att plåta.:P[/quote]

haha kanske för att det är enklare att se om någon fick till en fin whipe out än ett bra trix... ja gör de sätt ihop någon fin bildserie.

Trick är svåra att fånga eftersom det ofta krävs hela serier av bilder för att visa. Och sätter man ihop typ 4 bilder i bredd så blir de ju pyttesmå.

Min högsta önskan vara att det gick att posta större bilder i det här forumet. Typ 750 eller 800 pixlars bredd. Det är så mycket känsla som går förlorad när de visas så smått. Antar att CMSet för sidan inte tillåter det utan att bredda hela sidan.

Logga in för att svara
#72488 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

MattiasK skrev:
[quote]freddandson skrev:
MattiasK skrev:
[

Trick är svåra att fånga eftersom det ofta krävs hela serier av bilder för att visa. Och sätter man ihop typ 4 bilder i bredd så blir de ju pyttesmå.

Min högsta önskan vara att det gick att posta större bilder i det här forumet. Typ 750 eller 800 pixlars bredd. Det är så mycket känsla som går förlorad när de visas så smått. Antar att CMSet för sidan inte tillåter det utan att bredda hela sidan.
Jag brukar lyckas posta större bilder,,,ibland
Jag testar,,,,

Logga in för att svara
#72504 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 25

MattiasK
graphgraph

hm... 583px.... alltid nått...

Logga in för att svara
#72513 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 1000-1330 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Addis
graphgraph

Kul som alltid att se sig själv och andra surfa. Tack för det Mattias as sköna bilder. Men fan alltså jag fick en sån galen vipeout som jag tror ingen missade då min leash trasslade in sig i någon annans leash. Det måste ha sett ganska kul ut där ifrån stenstranden.
Ha det bäst

Logga in för att svara
#72514 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

MattiasK skrev:

Kan du inte lägga upp dem på Flickr då? Och så diskuterar vi bilderna här på forumet. Beroende på syftet med dina bilder är så kan ju berörda antingen "beställa" en bild eller ladda ner fullformatet om du kör utan copyright

Logga in för att svara
#72518 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddandson skrev:
[quote]MattiasK skrev:
[

HEHE, eller att bra trix är långt mer sällsynt bland svenska surfare än wipeouts.. hehehe!

Logga in för att svara
#72525 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

MattiasK skrev:

Otroligt fina bilder som vanligt Mattias, imponerande.

denna bilden var väldigt kul. Höjdhopp i vågorna:laugh:

Logga in för att svara
#72527 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 100 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

cederholm skrev:
MattiasK skrev:

Otroligt fina bilder som vanligt Mattias, imponerande.

denna bilden var väldigt kul. Höjdhopp i vågorna:laugh:

je sicken flopp!

Logga in för att svara
#72554 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 1000-1330 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Shit man.... en del riktigt fina bilder.

Det va en otroligt grym dag helt klart... o som sagts, det e kul o se så många duktiga surfare bland alla fejor där ute nuför tiden.

Den här bilden känns ju som vilken bra OZ slab som helst

Logga in för att svara
#72555 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 1000-1330 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

... kul att det funkar så bra o langa in bilder o media i forumet REDAX... Kul!!!

surfsverige.se/components/com_joomlaboard/uploaded/images/MK2_7516.jpg

Logga in för att svara
#73198 Svar: Måånga bilder Torö 091004 mellan ca 1000-1330 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

askeew
graphgraph

Otroligt smarriga bilder!!!!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!