Facebook data

1
Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde
#72453 Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

En klassiker! 3 timmar, one guy out. Dessa bilder tagna efteråt då swellet droppat något.
Helt sjukt då man bara väljer mellan att tuba, off the top, off the lip etc. Vågorna var så perfekta att man kunde välja trick före man tog av!

Logga in för att svara
#72455 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Kan det bli bättre?

Logga in för att svara
#72457 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Denna dag 5 november går till historieböckerna för mig i alla fall.
Det tog aldrig slut!

Logga in för att svara
#72460 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Vaihelvetesdjävlar.... vafan e de frågan om? Fan sinnessjukt ju!
GRATTIS!

Logga in för att svara
#72462 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fejk...

Logga in för att svara
#72463 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Är det redan 5:e november?

Logga in för att svara
#72470 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

I do not believe it!

I DO NOT believe it!!!

Logga in för att svara
#72478 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

.......!

Logga in för att svara
#72479 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

JLeft
graphgraph

Galet nice!
Är det verkligen svenska vatten!?!?

Logga in för att svara
#72480 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

JLeft
graphgraph

Galet nice!

Logga in för att svara
#72483 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige 15 år, 6 månader sen Stoke: 26

Mat
graphgraph

Mycket fint!!!!!!!

Logga in för att svara
#72484 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det ända som inte stämmer, är väl datumet,,,,Jag va på plats före fugosport, ringde och tipsa.
Stället kallas Jeffan av oss på Taigan. Bilderna som Fugo tagit, kommer från Mainbreak, sen har vi middles och Jeffan lower. Den lilla filmsnutt, ni nu ska få se är filmat från Jeffanlower, men det är vad som händer längs ut på main som är intressant,,,,Kan tilllägga att det på NNV blir större längre ut,,,så häng inte upp er på vågen inne på Lower där jag står. (Filmat med en sån där kamera som följer )med i Cornflakes paketet,,, s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view&current=Bjurklubb091005005.flv

Logga in för att svara
#72492 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

jocke skrev:
Det ända som inte stämmer, är väl datumet,,,,Jag va på plats före fugosport, ringde och tipsa.
Stället kallas Jeffan av oss på Taigan. Bilderna som Fugo tagit, kommer från Mainbreak, sen har vi middles och Jeffan lower. Den lilla filmsnutt, ni nu ska få se är filmat från Jeffanlower, men det är vad som händer längs ut på main som är intressant,,,,Kan tilllägga att det på NNV blir större längre ut,,,så häng inte upp er på vågen inne på Lower där jag står. (Filmat med en sån där kamera som följer )med i Cornflakes paketet,,, s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view¤t=Bjurklubb091005005.flv

Helt rätt Jocke, det är faktiskt oktober ännu:)
Bra tips! Sjuka vågor var det.

Logga in för att svara
#72494 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

JLeft skrev:
Galet nice!

Man tror inte det är sant faktiskt. Men detta skedde idag under 3 magiska timmar.

Logga in för att svara
#72495 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Bore
graphgraph

fugusports skrev:
Denna dag 5 november går till historieböckerna för mig i alla fall.
Det tog aldrig slut!

Helt galet snyggt. Dra åt skogen... lite kontraster från surfet den 4:e kan jag tänka...

Logga in för att svara
#72497 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Gratulerar! Den där sessionen kommer att förlänga livet.

Logga in för att svara
#72498 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Nu flyttar jag hem igen!

Logga in för att svara
#72502 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Nu kanske det är nån som undrar, varför jag va där, men drog,,,

Logga in för att svara
#72503 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

fugusports skrev:
jocke skrev:
Stället kallas Jeffan av oss på Taigan. Bilderna som Fugo tagit, kommer från Mainbreak, sen har vi middles och Jeffan lower. Den lilla filmsnutt, ni nu ska få se är filmat från Jeffanlower, men det är vad som händer längs ut på main som är intressant,,,,Kan tilllägga att det på NNV blir större längre ut,,,så häng inte upp er på vågen inne på Lower där jag står. (Filmat med en sån där kamera som följer )med i Cornflakes paketet,,, s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view¤t=Bjurklubb091005005.flv

Helt rätt Jocke, det är faktiskt oktober ännu:)
Bra tips! Sjuka vågor var det.

Jag undrade om det redan var den 5:e november och tack vare Jocke så fick jag reda på att det fortfarande är 5:e oktober. Det är jag tacksam för.

Logga in för att svara
#72506 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jooo, gårdagens 3,5 tim surf satt kvar i armarna. Och eftersom jag bygger Varmgarage, ville jag hinna åka till stan och handla byggvaror oxå. Så, därför drog jag till Rubberpoint där vågerna va mindre,,,men vinden blåste offshore (lättare paddla då,,) Här kommer en film från rubberpoint. som jag filma innan jag hoppa i. Inte världen bästa,,,börja faktiskt ångra mitt val idag lite,,, s166.photobucket.com/albums/u102/Kronjocke/?action=view&current=Bjurklubb091005010.flv

Logga in för att svara
#72508 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

fugusports skrev:

Logga in för att svara
#72509 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Som ni ser så bryter det lite hit och dit,,,rubber,, Tricket med denna våg är,,,,Kolla in 0,23 i filmen. Man, sitter helt enkel 5m framför stenen där det suger till.

Logga in för att svara
#72510 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Joo, Det va one guy out på Rubberpoint oxå,,,,, Så du kan stanna i Stockholm Skidåkarn,,,,hihihihh:woohoo:

Logga in för att svara
#72515 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

morecore
graphgraph

Vackert! Liknar en dag här i söder för 4 årsen, en kall men solig december-dag, på "secret"!
Sånt värmer hjärtat!

Logga in för att svara
#72526 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Silversurfarn
graphgraph

Aloha alla Skelleftepågar!

Välkomna till Salu på onsdag efter lunch. Då väntar varm stuga och sjukt vackra vågor i flödande sol och offshore.

Later bruddah!

Logga in för att svara
#72528 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

fugusports skrev:

Kan det bli bättre?

Sjukt vackert! Bara att gratulera.

Logga in för att svara
#72541 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

meltic
graphgraph

fan va vackert!

Logga in för att svara
#72558 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Ämen fyfan! Ett svenskt Cape St. Francis. Jag visste att det fanns där ute!

Logga in för att svara
#72591 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

Seb
graphgraph

Underbart! gött att ni scorade..... J-bay ju! bara att gratulera;).....

Logga in för att svara
#72599 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

Logga in för att svara
#72687 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 7

Wrane
graphgraph

Grattis Fugu!
Helt rättvist...
/M

Logga in för att svara
#72688 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

Dalamasen
graphgraph

Fugusport....vi var där när solen gick upp och swellet pumpa fett.
Var det dig vi möte med en merca på väg ut till breaket? Vi körde den vita volvon. Jag kan lägga upp våra bilder sen, måste bara minska ner dem. Massa tuber dvs.
Men som du skrev så var det de galnaste vi varit med om i Sverige förutom 090909. Man kunde ju tuba i flera sekunder. Tog en våg då jag åkte hela vägen från utsidan till insidan och bara stala. Med andra ord en cover up på ca 10 sekunder.

Peace

Ps. Slänger upp en bild nu som är kass men fixar fler sen.

Logga in för att svara
#72689 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sounds fucking so fucking crazy like HELL!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#72697 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Dalamasen skrev:
Var det dig vi möte med en merca på väg ut till breaket? Vi körde den vita volvon. Jag kan lägga upp våra bilder sen, måste bara minska ner dem. Massa tuber dvs.
Men som du skrev så var det de galnaste vi varit med om i Sverige förutom 090909. Man kunde ju tuba i flera sekunder. Tog en våg då jag åkte hela vägen från utsidan till insidan och bara stala. Med andra ord en cover up på ca 10 sekunder.

Peace

Ps. Slänger upp en bild nu som är kass men fixar fler sen. Det va mej ni mötte,,,,

Logga in för att svara
#72702 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Oj vad fint! Grattis!

Logga in för att svara
#72728 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Dalamasen skrev:

Peace

Ps. Slänger upp en bild nu som är kass men fixar fler sen.

Det var inte jag utan Jocke troligtvis. Jag var där vid 13.00 till 16.00.
Kolla bilderna från idag:)
Taigan rules.

Logga in för att svara
#72753 Svar: Ett av de bästa surf jag haft i Sverige bilde 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

Nilias
graphgraph

såååååå........vackert! snyft,snyft!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!