|
#72650 |
Extra,Extra Elin_nybörjaren fångad på,,, 15 år, 7 månader sen |
Stoke: 143 |
|
FILM,,,,,  Men, vem är snubben,,,,,Ps, vist är det du El-in,,,,  Ja, det såg ut som dig i alla fall...... www.kossan.se/roliga-filmer/flickvaen_med_haarda_bestraffningsmetoder.htm
|
|
|
|
|
#72654 |
Svar: Extra,Extra Elin_nybörjaren fångad på,,, 15 år, 7 månader sen |
Stoke: -302 |
|
Så skulle jag aldrig göra.  Jag ser att videon förmedlar någon slags konflikt. Jag skulle ha hanterat konflikten genom att ställa behovsfrågor till denna kille så att han förmodligen börjat gråta p.g.a hans nyinfunna insikter av hans beteenden. 
|
|
|
|
|
#72657 |
|
Ehh, jasså,,,,hur,,,,men,,,Nä, Jag tror du går på bollarna,,,eller, menar du att du TJATAR ihjäl dina snubbar,,,, 
|
|
|
|
|
#72659 |
|
|
|
|
|
#72664 |
|
Elin_nybörjaren skrev:
Jag ställer frågor som gör att killen inser själv hans misstag att såra mig. Och sen så berättar jag ju självklart hur jag känner i frågan samt vad jag behöver och vad jag önskar ska hända sen.
Näe inget tjat blir det sånt lyssnar ändå ingen på. JA det ,va det jag visste, att jag viste, att jag
wäste,,,,  Du, tjatar,tjatar och gnäller på dom stackarna, så att dom bryter ihop,,,,Fy på dig,Fy på dig,,,
dumma,dumma 
|
|
|
|
|
#72668 |
|
jocke skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Jag ställer frågor som gör att killen inser själv hans misstag att såra mig. Och sen så berättar jag ju självklart hur jag känner i frågan samt vad jag behöver och vad jag önskar ska hända sen.
Näe inget tjat blir det sånt lyssnar ändå ingen på. JA det ,va det jag visste, att jag viste, att jag
wäste,,,, Du, tjatar,tjatar och gnäller på dom stackarna, så att dom bryter ihop,,,,Fy på dig,Fy på dig,,,
dumma,dumma
Du låter besviken Jocke för att jag inte skulle reagera med att slå killarna. Har du kanske behov att konflikten ska resultera i kroppskontakt som på fimen i o med slag?  Det finns bättre metoder för kroppskontakt som ger mer glädje. 
|
|
|
|
|
#72683 |
|
Elin_nybörjaren skrev:
jocke skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
wäste,,,, Du, tjatar,tjatar och gnäller på dom stackarna, så att dom bryter ihop,,,,Fy på dig,Fy på dig,,,
dumma,dumma 
Du låter besviken Jocke för att jag inte skulle reagera med att slå killarna. Har du kanske behov att konflikten ska resultera i kroppskontakt som på fimen i o med slag? Det finns bättre metoder för kroppskontakt som ger mer glädje.  Hahahahahah:woohoo:
Jag tror att först gnäller du sen slår du,,,som på filmen,,,,eh,,dah,,, 
|
|
|
|
|
#72692 |
|
|
|