Facebook data

1
Bilder, torö 04/10
#72836 Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Wildon
graphgraph

Kastade upp lite bilder (www.artcore.se), vet att Macbeths kamera smattrade på rätt bra så det kommer en heldel från honom sen gissar jag.

Logga in för att svara
#72838 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Åhh! Jag ser att surfbrädan är blå på bilden. Vet du vems det är Wildon?

Logga in för att svara
#72839 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Wildon
graphgraph

Har ingen koll på vilka som är på bilderna..
Men det är alltid kul om folk identifierar sig lite =)

Logga in för att svara
#72840 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Ja det tycket jag med är intressant att veta vilka det är som surfar på bilderna som finns på www.artcore.se

Wildon jag har fått insideinfo att det är din sida www.artcore.se fastän att det är MacBeth som mest har länkat sina bilder dit. Wildon tycker du om fotografering precis som MacBeth?

Logga in för att svara
#72845 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

Wildon
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Ja det tycket jag med är intressant att veta vilka det är som surfar på bilderna som finns på www.artcore.se

Wildon jag har fått insideinfo att det är din sida www.artcore.se fastän att det är MacBeth som mest har länkat sina bilder dit. Wildon tycker du om fotografering precis som MacBeth?

Exakt, Macbeth är lite flitigare på att plåta än mig nuförtiden... Jag som fick honom att börja plåta
Jag hade en hårddisk krasch där jag förlorade kolossalt mycket bilder..
(ja, jag vet man ska ha dubbla backuper, bla bla bla bla... men jag hade inte pengar att lägga på dubbla hårddiskar..) och efter detta tappade jag totalt motivationen, men har precis kommit igång igen nu.. =)

Logga in för att svara
#72846 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Wildon skrev:
Elin_nybörjaren skrev:

Exakt, Macbeth är lite flitigare på att plåta än mig nuförtiden... Jag som fick honom att börja plåta
Jag hade en hårddisk krasch där jag förlorade kolossalt mycket bilder..
(ja, jag vet man ska ha dubbla backuper, bla bla bla bla... men jag hade inte pengar att lägga på dubbla hårddiskar..) och efter detta tappade jag totalt motivationen, men har precis kommit igång igen nu.. =)

Då förstår jag Wildon. Vad härligt att din vän MacBeth ger tillbaka din motivation till fotografering. Framtidsbilderna väntar på att bli tagna av dig Wildon och jag tittar gärna på dem.

Logga in för att svara
#72851 Svar: Bilder, torö 04/10 15 år, 7 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

nice... jo jag ska bara ta mig orka att lägga in dom på datorn xD

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!