Facebook data

1
Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes!
#73215 Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Då var det dags för Mölle Open åter igen(12 okt - 30 okt), Söker eldsjälar som kan tänka sig att hjälpa till
när det väl blir dags för att köra tävlingen.

Vid intresse kan ni höra av er till Klasse via mail bjareklanen1@hotmail.com

Logga in för att svara
#73216 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Behöver ni nån som ger massage?
Jag kanske hinner dit till tjejernas tävling, och kan i så fall ställa upp.

tackar hej.

Logga in för att svara
#73224 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Har ni hört med Elin?

Logga in för att svara
#73233 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

gson skrev:
Då var det dags för Mölle Open åter igen(12 okt - 30 okt), Söker eldsjälar som kan tänka sig att hjälpa till
när det väl blir dags för att köra tävlingen.

Vid intresse kan ni höra av er till Klasse via mail bjareklanen1@hotmail.com

Ok ge lite mer information om vad det finns det för behov att fylla. Viktigt att veta för att kunna bli en eldsjäl.

En som ska fixa livewebcast är ju redan uppenbarat av mig men vad är de andra funktionärsuppgifterna Gson?

Logga in för att svara
#73236 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Funktionärsuppgifter:

Grilla korv

Vifta med flaggor

Varmt kaffe till Lilja

Spela trumpet

Logga in för att svara
#73247 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

spela trumpet kan jag göra. Kaffet var en skitbra idé som jag inte ens tänkt på.

Glöm inte SPEAKER

Logga in för att svara
#73265 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Hjälper det här kanske fröken Elin?

Förutom det som står så är det precis som me compadre Jonas skriver, EN SPEAKER som behövs!

Logga in för att svara
#73266 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

ps. ja, jag vet att det står Mölle Open 2008 men hade filen kvar från ifjol o orkade faktiskt inte ändra den så nu behöver ni inte anmärka på det iaf..

Logga in för att svara
#73278 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Det hjälpte lite grann Gson.

Logga in för att svara
#73285 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Gson kommer det fantastiska crewet att få snygga crewklädesplagg så att statusen höjs? Mycket viktigt o veta för att kunna bli en eldsjäl.

Gson bra att du tog förra årets beskrivning så att du kunde uppfylla första förutsättningen som ditt dokument beskriver.

Gson du borde berätta vilka arbetsroller som redan är upptagna.

/scouten

Logga in för att svara
#73291 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Elin_nybörjaren du kanske inte behöver skriva folks nick hela tiden

Elin_nybörjaren det är ganska jobbigt

Elin_nybörjaren ser du vad jag försöker få fram?

Elin_nybörjaren du kanske bara vill va jobbig

Elin_nybörjaren eller du kanske bara vill ha uppmärksamhet

Logga in för att svara
#73320 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

Hahahah, väntar spänt på tävlingen

Logga in för att svara
#73389 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Hej alla blivande Eldsjälar!

En arbetsroll som redan är upptagen är Contest director eftersom att Gson har tagit den. Finns säkert någon annan som just passar dig. Meddela ditt engagemang till Klasse kolla första inlägget som Gson skrev.

Logga in för att svara
#73400 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

skalleberg
graphgraph

Jag och min polare kommer va där så säg till om de behövs något

Logga in för att svara
#74279 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

gson skrev:
Hjälper det här kanske fröken Elin?

Förutom det som står så är det precis som me compadre Jonas skriver, EN SPEAKER som behövs!

Vi saknar fortfarande lite folk så hade varit tipp topp om det fanns någon mer eldsjäl där ute som vill engagera sig.

Vi behöver fylla ut följande poster: Beach Marchall, Tabulator, Workforce och SPEAKER!

Finns där någon som känner att de skulle kunna ta på sig ovan roller så vore det ytterst tacksamt!

Logga in för att svara
#74280 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Okej, speaker fattar jag, men översätt gärna de andra orden

Logga in för att svara
#74281 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

yo Läppen! Kommer ner om jag kan.. Har dock ingen tillräkligt bra dräkt, inte heller skor eller handskar för att kunna surfa.. Gött med lite häng i dina krokar igen.. Ha det gött mannen.. hör av dig 0709801649

Logga in för att svara
#74307 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Det låter som en given speaker...

Logga in för att svara
#74313 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Swingkid skrev:
yo Läppen! Kommer ner om jag kan.. Har dock ingen tillräkligt bra dräkt, inte heller skor eller handskar för att kunna surfa.. Gött med lite häng i dina krokar igen.. Ha det gött mannen.. hör av dig 0709801649

Som JFL anser även jag att du behöver inte komma i surfdräktutstyrsel för att ta rollen som en speaker. Man kanske ens inte behöver kunna surfa för att kunna vara en speaker. Har jag en chans JFL?

Logga in för att svara
#74314 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

JFL skrev:
Det låter som en given speaker...

mission jump over elins inlägg completed

Logga in för att svara
#74315 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag vill tavla men har ingen utrustning och inga pengar att kopa nagon! Nagon vanlig tjej eller liten kille som inte vill surfa och som garna eller mindre garna lanar ut grejorB) ?

Logga in för att svara
#74317 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Låna Gsons H-bomb...
Ärligt talat, hör av dig till oss och se till att dyka upp så löser vi det.

Logga in för att svara
#74318 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Elin, jag tvivlar inte på att dina talanger är många och långtgående, men på just den här posten så vill vi gärna ha nån som kan surf. Swingkid är perfekt. Du är inte lika perfekt. Men det finns massor med annat som du kan göra.

Logga in för att svara
#74330 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

JFL skrev:
Elin, jag tvivlar inte på att dina talanger är många och långtgående, men på just den här posten så vill vi gärna ha nån som kan surf. Swingkid är perfekt. Du är inte lika perfekt. Men det finns massor med annat som du kan göra.

Bra då vet jag det Jonas att speaker bör vara insatt i surf så att den vet vad den talar om. Misstänkte det faktiskt redan innan. Jag har redan en uppgift.

Logga in för att svara
#74342 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
JFL skrev:

Bra då vet jag det Jonas att speaker bör vara insatt i surf så att den vet vad den talar om. Misstänkte det faktiskt redan innan. Jag har redan en uppgift.

grilla korv???

Logga in för att svara
#74348 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Grilla korv blir en tredje parts lösning möjligtvis så de funkar inte heller.
Inköp av kaffemugg som tål väder är dock prio detta år

Logga in för att svara
#74353 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

freddan skrev:

Freddan min Skånekompis känner ju scouter där i närheten av Mölle så jag kanske få kontakt via henne o få tag på några scouter som kan låna ut sina kåsor som tål alla sorts väder. Det finns ju scoutkår både i Höganäs och Jonstorp och som scoutkår brukar man ha ett helt lager med drickkåsor. Meddela mig om ni vill ha min hjälp.

Logga in för att svara
#74492 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Liinus skrev:
Okej, speaker fattar jag, men översätt gärna de andra orden

Om du läser lite i bilden som ligger inklistrad preeecis ovanför ditt inlägg så ser du översättningarna

Logga in för att svara
#74500 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
freddan skrev:

Freddan min Skånekompis känner ju scouter där i närheten av Mölle så jag kanske få kontakt via henne o få tag på några scouter som kan låna ut sina kåsor som tål alla sorts väder. Det finns ju scoutkår både i Höganäs och Jonstorp och som scoutkår brukar man ha ett helt lager med drickkåsor. Meddela mig om ni vill ha min hjälp.

ASPERGER!

Logga in för att svara
#74501 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Andiss skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
freddan skrev:

ASPERGER!

Näe. DRICKKÅSOR handlar texten om samt några SOM lånar ut dem och i detta fall är det SCOUTER som råkar var de som ÄGER produkten.

Vad ska du har för uppdrag Andiss mer än att sprida ?

Logga in för att svara
#74579 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

skattefria dunken funkar annars
nu slutar vi snacka mitt beroende å kåsar, apberg osv. å fokuserar på trådens innehåll eller topic rättare sagt eftersom innehållet alltid spårar mer eller mindre

Logga in för att svara
#74834 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Bäst att skriva nåt så att detta inlägg hamnar överst igen..

Logga in för att svara
#74836 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

gson skrev:
Bäst att skriva nåt så att detta inlägg hamnar överst igen..

Nu är du ett riktigt Troll Gson! Du börjar lära dig funktionen på detta forum. På www.molleopen.se så såg jag att alla positioner för Organisationen är tillsatta. Är det så att du fortfarande söker flera eldsjälar?

Logga in för att svara
#74840 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Nja, vi tar fortfarande tacksamt emot fler namn. Vi använder inte tävlingssidan för att ragga folk så jag har inte lagt ut vakanser.

Logga in för att svara
#74841 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

JFL skrev:
Nja, vi tar fortfarande tacksamt emot fler namn. Vi använder inte tävlingssidan för att ragga folk så jag har inte lagt ut vakanser.

Bra att jag förtydligar det hela då.

Logga in för att svara
#74915 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Denna tråd faller alltid neråt när jag försöker att klistra fast den.

När ska förresten vågorna komma till tävlingen?

Logga in för att svara
#74922 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
När ska förresten vågorna komma till tävlingen?
Därnere brukar vågorna komma måndagar, onsdagar o fredagar. Nu handlar det bara om att ta ett snack med (surf)facket som måste godkänna vågor under själva tävlingshelgen. Allt det kan du googla fram...

Logga in för att svara
#75448 Svar: Funktionärer till Mölle Open 09 Sökes! 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Nar kommer vagorna? Mandag idag och anda inget?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!