Facebook data

1
Boardbag i Stockholm? eller internet...
#73348 Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Borgen
graphgraph

Behöver hjälp att hitta en boardbag till min 6.4" . Flyget går på fredag nästa vecka och behöver den innan dess.

Bor i Stockholm. Har 6/5/4 några boardbags? Eller var ska man gå? Eller ska jag beställa? Pallar inte beställa från utlandet då frakten blir så dyr.

Eller är det någon som har en boardbag övers så hojta till!

Tack på förhand!
/Borgen

Logga in för att svara
#73355 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Kolla på 6/5/4, vet att de har lite olika board bags. Tror det finns både FCS och Ocean Earth, day packers och lite större modeller.

Logga in för att svara
#73359 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

6/5/4 har singelbagar. Jag beställde en dubbel från Ocean Earth och de tog hem den på 3 (!) arbetsdagar

Logga in för att svara
#73367 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

skidsport i bromma har oxå en del..

Logga in för att svara
#73368 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

MacBeth skrev:

Takboxar...

Logga in för att svara
#73370 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Borgen
graphgraph

MacBeth skrev:

På hemsidan verkade det mesta var slut, men jag tar en tur dit efter skolan imorn.

Logga in för att svara
#73372 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

sverre skrev:
MacBeth skrev:

Takboxar...

föddes du i en sån?

Logga in för att svara
#73375 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

skarabe
graphgraph

Kolla här: www.kingofwatersports.com/bags-accessories-c46.html

Fri frakt till Sverige. Vet ej hur de är med leveranserna, men de är iaf OK att prata med. Beställde en bräda därifrån idag. De uppskattade att den skulle vara hos mig på måndag eller tisdag.. Inte utan att man längtar till nästa vecka..

Logga in för att svara
#73386 Svar: Boardbag i Stockholm? eller internet... 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

MacBeth skrev:
sverre skrev:
MacBeth skrev:

Takboxar...

föddes du i en sån?

nej, men jag har hört ryktesvägen att DIN MAMMA använder en sådan som dildo. Ty efter att ha fött dig med vattenskalle räckte inte de vanliga storlekarna till längre..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!