Elin_nybörjaren skrev: Hur kändes det? Jamenförhelvette Elin_kommer aldrig att surfa,,,,,,,Du, får vel för fan. Vänta tills du blir ut släppt frän psyket,,, Jaa, så du själv kan känna äfter,,,
jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: Hur kändes det? Jamenförhelvette Elin_kommer aldrig att surfa,,,,,,,Du, får vel för fan. Vänta tills du blir ut släppt frän psyket,,, Jaa, så du själv kan känna äfter,,,
Igår snöade hos mig fast då var jag inte på några vågor. Jag tror att snön inte känns eftersom att surfarna har på sig surfdräkt o bara har fokus på vågorna.
Jocke. Hur upplevelsen var jämfört med regn kan jag tänka mig att det var en vackrare syn. mmmm jag gillar snö.
Elin_nybörjaren skrev: jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: Hur kändes det? Jamenförhelvette Elin_kommer aldrig att surfa,,,,,,,Du, får vel för fan. Vänta tills du blir ut släppt frän psyket,,, Jaa, så du själv kan känna äfter,,,
Igår snöade hos mig fast då var jag inte på några vågor. Jag tror att snön inte känns eftersom att surfarna har på sig surfdräkt o bara har fokus på vågorna.
Jocke. Hur upplevelsen var jämfört med regn kan jag tänka mig att det var en vackrare syn. mmmm jag gillar snö. Abadabadiba,babababababa,,,abababadabadiba,,Babbbababababa,,,,
jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: Hur kändes det? Jamenförhelvette Elin_kommer aldrig att surfa,,,,,,,Du, får vel för fan. Vänta tills du blir ut släppt frän psyket,,, Jaa, så du själv kan känna äfter,,,
Jocke. Hur upplevelsen var jämfört med regn kan jag tänka mig att det var en vackrare syn. mmmm jag gillar snö. Abadabadiba,babababababa,,,abababadabadiba,,Babbbababababa,,,,
SElin_nybörjaren skrev: jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: jocke skrev: Elin_nybörjaren skrev: Hur kändes det? Jamenförhelvette Elin_kommer aldrig att surfa,,,,,,,Du, får vel för fan. Vänta tills du blir ut släppt frän psyket,,, Jaa, så du själv kan känna äfter,,,
Jocke är det dära Taigans hemliga surfspråk? S.U.C.K,,,,,ditt, djävla miffo,,,,