Facebook data

1
vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!??
#73627 vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

OK, fick nyss ett samtal från en polare som varit o surfat ett för honom nytt spot för ett par veckor sedan.

Har inte så mycket kontakt med honom, men ringde han idag.

DÅ berättar han att det var en jävligt dålig stämning på detta spot, han fick flera snea blickar, när han och hans polare åkte o käkade lunch lämnade de brädorna vid brytet,

NÄR HAN KOM TILLBAKA HADE NÅN BAJSAT PÅ HANS BRÄDA!!!!

DET ÄR FAN INTE OK ALLTSÅ!!!!!!

Nån som vet VEM FAAAAAN det var!!!!!!!?????

Logga in för att svara
#73632 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

Snea blickar kan vara en indikation på att INTE lämna sina saker
kvar på plats. Inte alla är från landet.

Logga in för att svara
#73636 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jani skrev:
Snea blickar kan vara en indikation på att INTE lämna sina saker
kvar på plats. Inte alla är från landet.

Nä, jag hade inte lämnat min bräda heller, men INTE beroende på att jag trodde att nån fortfarande var kvar i analstadiet!

Där går gränsen!! Det är ju hel sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt!!

Logga in för att svara
#73637 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Skäret är helt stört.

Logga in för att svara
#73647 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Sverre, det var inte du då? Så mycket skit som kommer ur dig så kan du ju omöjligt ha koll på var allt hamnar

Logga in för att svara
#73653 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Underbart!!!

De e fan humor! Mer av den varan på bryten!

Logga in för att svara
#73655 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Revisorn
graphgraph

Skriva lappar eller att prata med personen känns jävligt småborgerligt och fjantigt, så en bajskorv hit eller dit tror jag bara kan vara bra. För att folk ska fatta måste man ibland ta i lite. För en tid sedan snodde min granne min bokade tvättstuga så jag pissade i sköljmedelsfacket. Tycker personen som lämnade sin bräda obevakad ska träda fram och erkänna sitt bestialiska brott så vi alla kan posta ett avföringsprov till vederbörande.

Logga in för att svara
#73662 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

sverre skrev:

OK, fick nyss ett samtal från en polare som varit o surfat ett för honom nytt spot för ett par veckor sedan.

Har inte så mycket kontakt med honom, men ringde han idag.

DÅ berättar han att det var en jävligt dålig stämning på detta spot, han fick flera snea blickar, när han och hans polare åkte o käkade lunch lämnade de brädorna vid brytet,

NÄR HAN KOM TILLBAKA HADE NÅN BAJSAT PÅ HANS BRÄDA!!!!

DET ÄR FAN INTE OK ALLTSÅ!!!!!!

Nån som vet VEM FAAAAAN det var!!!!!!!?????

Now, THAT´S localism!!!

Din polare kanske hade outat nå´t här på forumet...?

Logga in för att svara
#73669 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ha Ha, helt ratt...

Vem lamnar sin brada pa stranden obevakat...bara det fortjanar en bajs.

Tycker det kanns valdigt BOS och ar besviken pa gudfadern eller ar detta teknet att goteborgsurfare ar mammas lilla sma snutta pluttar....

Jag tror det var ELIN som sket pa bradan, hon ville nog veta hur det kandes....

Logga in för att svara
#73671 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ok ok ok ok ok !!
visst kan det låta kul i efterhand, när man inte lever sig in i situationen ordentligt, OCH visst var det puckat att lämna brädan, men bortsett från det,

som han beskrev det var det INTE så jävla kul i den situationen, med riktigt människobajs som luktade tång på sin bräda. Kränkningen var total! Och OVÄRDIG!

En kniv genom en dödskalle hade varit mer legitimt och mer bosy... men det här.. NJA!!!

Logga in för att svara
#73677 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Har han vaxat av än???

Logga in för att svara
#73678 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

Eller heter det "mocka" nu???

Logga in för att svara
#73683 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

hur i HELVETE kan man CRAPA på någons bräda?!

en fråga till... fanns det papper?

Logga in för att svara
#73684 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Kan det vara så enkelt att Sverres polare kanske hade en SKITBRÄDA! HAHAH HAH HAH HAH HAH

Logga in för att svara
#73686 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Det hade varit ett roligare slut på det hela om T hade fått syn på personen som sket på brädan och kunde gett han duktigt med stryk. Bajsmannen, vilken jävla tönt det ändå måste vara. Vilken jävla råfitta. Ett riktigt praktmongo. Fast med en gnutta humor måste man tillägga:P

Logga in för att svara
#73688 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

HAHA

Andiss skrev:
Jag tror det var ELIN som sket pa bradan, hon ville nog veta hur det kandes....

Logga in för att svara
#73691 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

har man bytt lite blöjjor så är det väl ingen big deal med att tvätta lite bajs från brädan. Man får förmoda att det inte var så långt till vatten.

Logga in för att svara
#73692 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

BOS = Board of Shit eller Bored of shit?

Sverre, nu far du skarpa dig...du sjunker respekt dyn..

Logga in för att svara
#73693 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jag misstänker Sverre eller bajsmannen alias "pata röding" från Kalmar. Elin har förmodligen alibi av personalen. Andiss skulle kunna vara misstänkt men är för långt borta? hmmmm

Logga in för att svara
#73695 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Behöll din kompis bajset? Då kan ni ju se vilken kost föRÖVaren äter och därmed snäva in antalet misstänkta.

Logga in för att svara
#73696 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Den här tråden har verkligen ballat ur!!!

Även om det är många roliga och kreativa ( bajs ) skämt som här har uppenbarats så... ( exempelvis mockat av brädan ) så..

tycker jag att man bör se det med lite mer allvar, alltså själva händelsen!!!
Absolut att man kan skämta om allting, det är bra!
Och det skämtas ju gärna om elände, men jag hoppas också att fler står bakom ett fördömmande av händelsen och den person som gjort detta!!

Om DEN som gjort det läser det här, så tror ju fummen att han är uppskattad!
Han ska veta att han är en NOLLA!!!!

Logga in för att svara
#73703 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:

Även om det är många roliga och kreativa ( bajs ) skämt som här har uppenbarats så... ( exempelvis mockat av brädan ) så..

Och det skämtas ju gärna om elände, men jag hoppas också att fler står bakom ett fördömmande av händelsen och den person som gjort detta!!

Jag vet för lite kring omständigheterna för att fullständigt fördömma bajsandet. Om bajsmannen bajsade på brädan för att dina polare var nykomlingar (de är ju absolut inte nybörjare) så förtjänar han duktigt med smäll! Men ifall polarna droppat in på honom gång på gång så blir ju aktionen förlåtlig. Tror ju inte T skulle droppa in på någon ifs men jag vet ju inte säkert....

Logga in för att svara
#73705 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nja adamski..

förlåtlig?

Det handlar väl om att vara vuxna människor??

Logga in för att svara
#73706 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

asså jag har ett baseball-trä.. give me a CALL >.<

Logga in för att svara
#73709 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:
nja adamski..

förlåtlig?

Det handlar väl om att vara vuxna människor??

Som oss då:silly:

Logga in för att svara
#73717 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

nekons
graphgraph

sverre skrev:

Agree! Behind all the comedy, the guy is a LOOSER!!

Logga in för att svara
#73719 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

nekons skrev:
sverre skrev:

Agree! Behind all the comedy, the guy is a LOOSER!!

ORD! Vettigaste som sagts hitintills på denna tråd...

Logga in för att svara
#73729 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Willy skrev:
Skäret är helt stört.

Jaha det var där!

Logga in för att svara
#73746 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 36

Henky
graphgraph

okey...my bad....måste få pli på dogge nu.sorry

Logga in för att svara
#73747 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

JLeft
graphgraph

Henky skrev:

men va fan henky det där är juh min hund... meningen var juh att den skulle skita på sverres bräda:blush:

Logga in för att svara
#73748 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 36

Henky
graphgraph

JLeft skrev:
Henky skrev:

men va fan henky det där är juh min hund... meningen var juh att den skulle skita på sverres bräda:blush:

ja men då så...duktig dogge....

Logga in för att svara
#73762 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Yo!
Jag har fått vindrutan vaxad, knackad bakruta, sprayad bil, eggad bil (too many times),
pyspunkterad däck osv.
Jag hade alla gånger hellre tagit en bajskorv på brädan. Bara ta en pinne och gå ner till vattnet och tvätta av det.
Har någon försökt tvätta av vaxet från en vindruta? In the middle of fucking no where!!??
Bajsmannen får cred!

Logga in för att svara
#73763 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

bakrutan

Logga in för att svara
#73764 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

ett försök till

Logga in för att svara
#73765 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 4

Nick
graphgraph

exiit, även om du råkat ut för diverse hemskheter är väl inte skit på brädan okej det heller?

dessutom var det väl inte i sverige du råkade ut för allt det där? eller ska vi få hit den mentaliteten också och börja acceptera det?
trist isf för hittills har jag upplevt mestadels trevlig stämning på bryten utan massa crap och hoppas personligen på att den stämningen förblir!

man måste dock ha stake att ta av våtdräkten för skita på någons bräda i den kylan som är ute nu, särskilt om man ska fortsätta surfa efteråt:blink:

Logga in för att svara
#74050 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Är det här ett skämt Sverre?

Logga in för att svara
#74056 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Liinus skrev:
Är det här ett skämt Sverre?

N E J !!!!

Logga in för att svara
#74064 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Var glad för att han sket på brädan och inte på bilrutan och där efter smetat ut det.
Då hade du inte sett ett skit, eller jo det hade du ju.

Logga in för att svara
#74107 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Men det luktar ju lite skämt.

Orkar inte läsa alla inlägg här, skrollade bara förbi, men jag började plötsligt skratta riktigt tiktigt högt. Har inte skrattat så högt pga en surfsverigetråd förut. Att ni, sorry vi, bara orkar. Tycker den där tråden om att hjälpa Elin ut från surfsverige och ut i vågorna kan gälla oss alla lite. Fasen tårarna rinner, vete f-n vad som är så kul.

Är jag 46 år och trebarnsfar?

Jesper B

Logga in för att svara
#74197 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Jesper B tråden är "skit"tråkig!

Det är dina happypills som skrattar inte du

Logga in för att svara
#74238 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Nej usch det var det värsta jag hört, men oxa otroligt otroligt roligt det är ju därför jag älskar surfsverige, man far sig alltid ett gott skratt, vilken galning men bläää vad äckligt:sick:

Logga in för att svara
#74241 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda!!?? 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Det var Macbeth som gjorde det, snubben lägger ju alltid skit i forumet så varför inte..

Logga in för att svara
#80527 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

men har vi kommit fram vart det hela hände? skulle varit mycket intresant faktis

Logga in för att svara
#80530 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Nej det kommer nog för alltid vara höljt i dunkel, förövaren skäms för mycket för att någonsin framträda förmodar jag.

Logga in för att svara
#80546 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

sverre om människan har stake nog att bajsa på någons bräda och potensialt få duktigt med stryck med brallorna nere så hade personen i fråga säkert stoltserat på något anonymt sätt..

Logga in för att svara
#80549 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

aha...hmm.... VAR DET DU!!!!!!!!!????

Logga in för att svara
#80553 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jag såg händelsen. Det var en kvinna i scoutuniform som hukade ner över brädan.

Logga in för att svara
#80554 Svar: vem FAAAN bajsade på min polares bräda! 15 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Hon försvann in i skogen vrålandes nåt om BOS och SVERRES MAMA.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!