Facebook data

1
Surfare i Stockholm till dokumentär
#73667 Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Backdrifter
graphgraph

Jag pluggar foto på Kulturama och håller på att göra en dokumentär om surf i Sverige. Jag undrar om det finns några inbitna surfare som skulle vilja ställa upp på att bli fotograferade av mig? Det är främst porträtt jag är ute efter. Sen kommer jag att hålla till på Torö så snart vindarna tillåter.

Logga in för att svara
#73670 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Oh ja!! Det kan du lite på att det finns! DOM ÄR POSERS HELA BUNTEN!!!

Sen att surfingen outas allt mer och blir en svensk livsstil ( hahahahaha!!!! ) det är priset dom gärna betalar för att få med sitt ansikte på BILD!!!

Om du inte är så noga med ett människoansikte så kan jag ställa upp med ett gäddhövve, men jag är från Götet, så du får betala mitt flyg i buisnessklass...

Logga in för att svara
#73672 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Backdrifter
graphgraph

hahaha, ja, thank god att jag kommer tjäna miljoner på den här dokumentären då! Tror tyvärr inte att jag kan betala ditt flyg men om du har nåra kompisar omkring Stockholm så får du gärna pusha dom att vara med!

Logga in för att svara
#73673 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Backdrifter skrev:
hahaha, ja, thank god att jag kommer tjäna miljoner på den här dokumentären då! Tror tyvärr inte att jag kan betala ditt flyg men om du har nåra kompisar omkring Stockholm så får du gärna pusha dom att vara med!

1 det behövs inte, dom kommer att tävla om att få vara med!
2 nej jag har inga kompisar därifrån, en gång fick jag veta att en " kompis " var från stockholm, då klippte jag vänskapsbanden direkt.

Logga in för att svara
#73674 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph