Facebook data

1
Surfare i Stockholm till dokumentär
#73667 Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Backdrifter
graphgraph

Jag pluggar foto på Kulturama och håller på att göra en dokumentär om surf i Sverige. Jag undrar om det finns några inbitna surfare som skulle vilja ställa upp på att bli fotograferade av mig? Det är främst porträtt jag är ute efter. Sen kommer jag att hålla till på Torö så snart vindarna tillåter.

Logga in för att svara
#73670 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Oh ja!! Det kan du lite på att det finns! DOM ÄR POSERS HELA BUNTEN!!!

Sen att surfingen outas allt mer och blir en svensk livsstil ( hahahahaha!!!! ) det är priset dom gärna betalar för att få med sitt ansikte på BILD!!!

Om du inte är så noga med ett människoansikte så kan jag ställa upp med ett gäddhövve, men jag är från Götet, så du får betala mitt flyg i buisnessklass...

Logga in för att svara
#73672 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Backdrifter
graphgraph

hahaha, ja, thank god att jag kommer tjäna miljoner på den här dokumentären då! Tror tyvärr inte att jag kan betala ditt flyg men om du har nåra kompisar omkring Stockholm så får du gärna pusha dom att vara med!

Logga in för att svara
#73673 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Backdrifter skrev:
hahaha, ja, thank god att jag kommer tjäna miljoner på den här dokumentären då! Tror tyvärr inte att jag kan betala ditt flyg men om du har nåra kompisar omkring Stockholm så får du gärna pusha dom att vara med!

1 det behövs inte, dom kommer att tävla om att få vara med!
2 nej jag har inga kompisar därifrån, en gång fick jag veta att en " kompis " var från stockholm, då klippte jag vänskapsbanden direkt.

Logga in för att svara
#73674 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

stockholmare kan behålla sin stockholm för sig själva. vi har resten av landet. POSERS.

Logga in för att svara
#73676 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Ta tåget ner och gör en dokumentär om Sverre istället!

En megaloman surfsektledare i husvagn som hittils slitit ut 6 tangentbord på att skriva moauahuahaha inlägg på surfforum. Du kan säkert klämma in några surfsekvenser oxå. Den dokumentären skulle jag vilja se!

Logga in för att svara
#73687 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

Jani, vad grundar du det på?

Logga in för att svara
#73690 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

ledsen att motarbeta dig backdrifter men jag röstar för att alla som ställer upp på porträtt/dokumentär får en bajskorv i ansiktet nästa gång de dyker upp på torö!

Logga in för att svara
#73694 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

Backdrifter,

det går inte att få ett vettigt svar på detta forum.
Åk ut till Torö och gör dina porträtt där. Ingen surfare vill väl egentligen outa surfing mer än vad den redan är outad. Men det går inte att stoppa utvecklingen. Finns intresse så kommer det att skrivas och pratas om surfing. Att bevaka och skriva om svensk surfing känns lite som när jag langar heroin till mellanstadieelever: Om inte jag gör det så gör nån annan det.

Lycka till.

Logga in för att svara
#73701 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 1

emanuel
graphgraph

jani skrev:
stockholmare kan behålla sin stockholm för sig själva. vi har resten av landet. POSERS.

jaa alltsa jaa precis sa

Logga in för att svara
#73755 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

jani skrev:

Gärna! Får vi behålla våra pengar också eller måste vi fortsätta med robinhoodskatt och räddningspaket för hålla icke-stockholmare sysselsatta med bilproduktion?

Logga in för att svara
#73756 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

mistarippa skrev:
jani skrev:

Gärna! Får vi behålla våra pengar också eller måste vi fortsätta med robinhoodskatt och räddningspaket för hålla icke-stockholmare sysselsatta med bilproduktion?

Ja absolut ta era jävla $$$ o håll truten, enda villkoret är att ni slutar styra Sverige! Ok?!

Logga in för att svara
#73757 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

jojo
graphgraph

Jag har inte det minsta problem att vara med. Jag surfar däremot aldrig i Sverige. Jag är i den branschen jag antar att du vill in i så jag har såklart lite frågor om vad det skall användas till. Hör av dig med kontakt info.

Logga in för att svara
#73758 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

snakie
graphgraph

emanuel skrev:
jani skrev:

jaa alltsa jaa precis sa

vem säger vad

Logga in för att svara
#73767 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

ErikG skrev:
mistarippa skrev:
jani skrev:

Ja absolut ta era jävla $$$ o håll truten, enda villkoret är att ni slutar styra Sverige! Ok?!

Bönder med mindervärdeskomplex...hej hopp i lingonskogen!

Logga in för att svara
#73775 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

rackarn skrev:
ledsen att motarbeta dig backdrifter men jag röstar för att alla som ställer upp på porträtt/dokumentär får en bajskorv i ansiktet nästa gång de dyker upp på torö!

Tycker det verkar som du har en basjkorv på sné som inte vill komma ut din sure fan.

Logga in för att svara
#73793 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

ErikG skrev:
mistarippa skrev:
jani skrev:

Ping-pong show i thailand och bingolotto hejsvejs va

Logga in för att svara
#73832 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Backdrifter
graphgraph

jojo skrev:
Jag har inte det minsta problem att vara med. Jag surfar däremot aldrig i Sverige. Jag är i den branschen jag antar att du vill in i så jag har såklart lite frågor om vad det skall användas till. Hör av dig med kontakt info.

OMG! Ett vettigt svar! Är det sant? Alltså såhär va, jag ska ha den till skolarbete som förmodligen ska ställas ut och så i min portfolio. Jag ska inte sälja bilderna om det är det du menar.

Äsch, jag får göra som nån här skrev och dra till Torö och försöka haffa någon som vill ställa upp.

Logga in för att svara
#74236 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

det är stabilt att se hur utveckligen går framåt.. stockholm vad är det?
vem är du? skåning eller norrläning? 08 eller bonde? hur gör djur?

pojkar, sluta tänk me drulen...

Logga in för att svara
#74237 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Ha ha ha vilken jävla tråd...

Logga in för att svara
#74244 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 6 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

vet du vad folk is tockholm säger om er????!!!
absolut ingenting...
vem fan bryr sig!

Logga in för att svara
#76030 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Backdrifter skrev:
Jag pluggar foto på Kulturama och håller på att göra en dokumentär om surf i Sverige. Jag undrar om det finns några inbitna surfare som skulle vilja ställa upp på att bli fotograferade av mig? Det är främst porträtt jag är ute efter. Sen kommer jag att hålla till på Torö så snart vindarna tillåter.

Hur gick det?

Jag vill gärna veta om du lyckades fånga några vänliga Torösurfare med din kamera. Om surfarna kunde visa vad surfing var för dem.

Såg att du var från Norrköping, trevligt.

Logga in för att svara
#76035 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

värt att notera: den enda som svarade jakande eller så att säga positivt på förfrågan var den ende icke-sverigesurfaren....

Logga in för att svara
#76036 Svar: Surfare i Stockholm till dokumentär 15 år, 5 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

KinkyFriedmann skrev:
Backdrifter,

det går inte att få ett vettigt svar på detta forum.
Åk ut till Torö och gör dina porträtt där. Ingen surfare vill väl egentligen outa surfing mer än vad den redan är outad. Men det går inte att stoppa utvecklingen. Finns intresse så kommer det att skrivas och pratas om surfing. Att bevaka och skriva om svensk surfing känns lite som när jag langar heroin till mellanstadieelever: Om inte jag gör det så gör nån annan det.

Lycka till.

Detta var ett vettigt svar med Åden. Jag vill uppmuntra brudarna som Backdrifter är att visa sig på forumet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!